Heb je iets met merken? Ik weet niet hoe je Nikee uitspreekt maar ik moet gewoon denken aan Nike het sportmerk. En Zara vind ik op zich wel leuk, alleen deze schrijfwijze niet zo.
Nikee vind ik een leuke naam. Heb een collega die zo heet. In eerste instantie denk je wel aan het merk.. Maar haar naam spreek je uit als nie-ke..
Nikee vind ik niet zo mooi, doet me denken aan of het merk Nike of een school waar ik stage heb gelopen (Niekee). Zara vind ik wel ok maar door de kledingwinkel is het inderdaad wat minder , als er geen winkel was die zo heette dan vond ik hem leuker .
Nikee vind ik niet zo leuk, omdat ik het raar uit vind zien. Nika vind ik wel leuk, maar dat vroeg je niet . Zara vind ik wel leuk, ondanks dat het me ook wel aan de winkel doet denken.
ik stem Zara! Nikee vind ik niet zo mooi... voor mij is het een te geknutselde versie van Nikki. Dat was mijn eerste gedachte erbij.. Maar Zara vind ik geweldig
Nikee, origineel..leuk! Ik vind Nika alleen wel nog mooier. Zara, prima naam maar komt mij iets teveel voor (Sarah/Sara zie je veel)
Ik zou dan inderdaad Sara schrijven. Persoonlijk vind ik Nikee wel leuk! Er wordt ook Nika voorgesteld...zo heet mijn hond Die is wel heel lief trouwens!