Hallo Allemaal, Ik ben 24 weken zwanger en we weten dat er een meisje op komst is! Erg leuk! Maar een naam bedenken is geen makkelijke taak, we hebben al een aantal gehad waarvan we zeiden: Ja die is leuk! Maar na 2 dagen alweer helemaal niets meer vonden. We zoeken een naam die je niet veel hoort, ons voorkeur gaat uit naar een korte naam maar als je een leuke lange naam weet mag dat ook! Ik ben benieuwd wat jullie allemaal hebben! alvast bedankt! Groetjes Daphne.
nou hier komt dan een lijst: alanis jazzmin haylee madison nova abbey meghan logan liberty kaylee mady hope laat me weten of er iets tussen zit
Devi Miley Romy Lois Myla Robyn Vonden we allemaal leuk, maar na een aantal dagen begon ik vooral heel erg te twijfelen! Dit is wel een beetje de style die we willen! Iedereen al bedankt voor de reactie, ben benieuwd na nog meer!
Weer wat leuke namen! Maar nog geen naam waarvan ik zeg ja die kan er bij! Maar toch bedankt! Hoop op meer reactie's!
Marly Phoebe Joyana Kyara / Ciara Libby Brooke Madison Joeline Reese Aliya Hailey Chloe Mia Ruby Evangeline Lindsey Alyssa Rae / Raylinn Sienna Kylee Tory Coralie Jayla Maya Nevaeh (Heaven) Taryn Lea Dayna Avery Brianna Megan Riley Paige Ashley Peyton Noé Mikeyla / Mikayla Shana Norah Chelsy Jaycee Asya Jody