ik heb mijn hele leven lang gezegd dat ik mijn kind puck wou noemen, maar omdat mijn vriend het helemaal niets vond heb ik mijn konijn zo genoemd! Hahaha!
Wat vind je dan nog van: Mint Dyani Alison Miry Liv Shayna Noemi Casey Dinora / Dinara Yareen Kya / Kyah Layana Joni Cady / Cadie Maely Kiana / Kyana Denayra Tippi Liya Deli Leylinn Joni Delila / Delyla Jaz Desly Bria / Bree Avalyn Eden Naira
Ik ben al heel lang fan van: Hinde Maar mijn vriend vind het niet zo... Is echt slikken om die naam los te laten, misschien iets voor jou?
hahahaha goed idee dat heb ik met de naam Tygo voor een jongen... vind me hele leven die naam al leuk alleen mijn man niet
Puck? Vind ik een vreemde naam Ik en mijn man zijn al uit de namen, we hebben 2 meisjesnamen en 2 jongensnamen
Mooi!! Noah is hier bij ons nu wel erg populair, hoe is dat in België? De andere namen vind ik erg mooi.
Noah is niet echt populair, geen van de 4 trouwens. Wij zijn naar iets niet TE Belgisch op zoek gegaan aangezien mijn mijn van Zuid Amerika afkomstig is en dan zou dat niet echt passen