wat vinden jullie? is jaylani een jongens of meidennaam? graag jullie mening.. en hoe vinden jullie dat het uitgesproken wordt? djeelaanie jeelaanie djailaanie jailaanie en welke uitspraak vind je dan weer passen bij welk geslacht?
dat was eigenlijk een beetje onze bedoeling... bij een jongen, en dan op die manier uitspreken.. maar kom steeds meer tegen dat het ook als meidennaam kan, dus vandaar de poll om jullie mening te weten... want wij kunnen het een jongen vinden, dat als iemand in de toekomst de naam leest, ze denken dat t een meid is.. of dat wij denken je spreekt t zo uit, maar dat 9 van de 10 mensen hem anders gaat noemen na t lezen van de naam... moeilijk moeilijk moeilijk....
Ik vind het een meiden naam en zou het uitspreken als djeelani. Doet me denken aan de Hawaiiaanse meisjes naam Noalani. Jaylano zou ik een jongensnaam vinden.
Djeelaanie, zo zou ik het uitspreken. Ik vind het meer een meisjesnaam. Vind het wel een leuke naam trouwens!
weet iemand misschien een site waar je kunt zien of deze naam al vaak is gegeven, en of het dan voor een jongen og meisje is gegeven? heb al zitten googlen, maar daar krijg ik niet veel info eigenlijk.. ja dat het als jongens en meiden naam is, en dat een voetballer zo heet, maar verder niet datgene wat ik dus zoek!
Veel mensen zullen het waarschijnlijk gaan afkorten tot Jay en daarom vind ik het een jongensnaam. Wel leuk trouwens!
Ik ken de naam als meisjesnaam. Bij de Albanezen wordt het precies hetzelfde uitgesproken, maar schrijf je Xhejlan(i). Ik geloof dat het van oorsprong een Turkse meisjesnaam is (maar zij schrijven het dan ook weer op hun eigen manier)
ik vind t meer een jongensnaam...en klinkt echt een naam voor een donker kindje...voor een echt nederlands jongetje vind ik het persoonlijk niks..