Ff vraagje onder de ouders van bijna tieners onder ons; kunnen kinderen weten toch wat drugs zijn en hoe dat eruit ziet? Hier heeft mijn dochter (bijna 10) hoe drugs eruit ziet, of wat het zou kunnen zijn en als ze zo'n zakje ziet dat zou ze dat thuis brengen, wetende dat ze schade mee aan kan richten aan haar lichaam.
Dit! Echt pillen zijn gewoon niet te vreten. noway dat een kind dat vrijwillig lekker op snoept. Anders zouden ze die vitaminepilletjes ook zonder problemen op snoepen( die zonder smaakjes)
Ik twijfel ook. Ik denk dat het anders is gegaan, maar dat wil je je ouders natuurlijk niet vertellen. Iemand anders schreef hier ook al, dat die pillen vies smaken, dan ga je er toch niet meer opeten? Of spuug je sowieso de eerste al uit?
Mijn oudste van 10 heeft geen idee hoe drugs eruit zien, weet volgens mij niet eens dat het bestaat . Maar ze is echt een heilig boontje (tot nu toe) en zal niet zo snel iets van straat oppakken en dan ook nog opeten.
Huurwoning Goirle blijkt 'groothandel' in drugs ik heb even gegoogled, -zelfs 0,0 ervaring met drugs - maar als ik zulke pilletjes zie of andere kleurige dingen die ik zie op foto's van google - nou, dan snap ik dat dat héél aanlokkelijk is en kinderen zich vergissen.
1tje ja mee eens. Maar als je der al op bijt ga je zowat over je nek. dan spuug je het toch uit? Nee laten we der dan meerdere gaan eten.. Sorry maar dat geloof ik echt niet.
Ik geloof er ook niks van. Als ik kijk naar hoe ik was toen ik 12 was, dan is de kans echt véél groter dat ik van iemand drugs heb gekregen en naïef een heleboel tegelijk inneem (of dat nu vrijwillig gaat of onder dwang), dan dat ik een zakje op straat zou vinden en met een vriendinnetje 10 van die smerige pillen op zou eten omdat ik denk dat het snoep is En daarbij, een kind wat wijs genoeg is om het alarmnummer te bellen als ze zich zó slecht voelt dat ze bepaalt dat dat nodig is, is toch ook wijs genoeg om geen 'snoepjes' van de straat te eten? En dan ook nog zo helder dat ze precies wist te vertellen hoeveel het er geweest zijn.. Hier klopt echt helemaal niks van.
het kan misschien ook dat ze elkaar uitgedaagd hebben(dat durf toch niet) De druk onder kinderen is groot. Maar ja het blijft speculeren
Ze hebben geluk dat het slechte waren.(dus zeer weinig mdma niet de gevaarlijke variant) Anders hadden ze van voor niet meer geweten dat ze van achter leefde. Gelukkig waren ze niet rete vaag geworden en konden ze bellen.
Het laatste wat is hoorde, was dat één meisje kunstmatig in coma werd gehouden. Is er al meer nieuws? Ik zou trouwens eerder denken, dat ze uitgedaagd zijn. Door elkaar of door iemand anders. Misschien eerder door iemand anders. Iemand moet ze die pillen gegeven hebben. Ik hoop dat ze uitvinden wie.
Het eerste wat ik dacht was: die kinderen zitten waarschijnlijk in de eerste van de middelbare...waarom eet je op die leeftijd in hemelsnaam iets van straat? Ik vraag me af of ze het wel echt op straat hebben gevonden.