mijn kleine meid is toch echt 37+4 geboren.. ben wel ingeleid maar vlak voor dat ik ingeleid werd kreeg ik weeen en had ik ook al 2cm ontsluiting. dus ik ben het er niet mee eens
Mijn man en zijn broertje zijn beide 2 weken "te laat" geboren, hun zusje te vroeg. Ik ben 2 weken te vroeg geboren en mijn broertje geloof ik ook. Bakerpraatjes lijkt me.
Ikzelf ben met 38 weken geboren, en mijn dochtertje met 39+1. In mijn moeder kant van de familie zijn bijna alleen maar meisjes geboren en ze waren allemaal binnen 40 weken, nooit "te laat"
Volgens mij zegt het helemaal niks. Zelf ben ik 4 weken te vroeg geboren. En mijn dochter precies op de uitgerekende datum, dus niet overtijd.
Mijn broertje en ik beide te laat, mijn zusje 3 wk te vroeg. Mijn vriend te laat Mijn zoontje met 38+2
Tsja.. mijn zoontje is twee weken te vroeg geboren. Mijn man en mijn broertje zijn ook allebei twee weken te vroeg geboren. Mijn schoonzusje twee dagen telaat, mijn zusje vijf dagen te laat en ik heb mijn moeder zelfs twee weken over datum laten lopen Ik weet niet of ik in zulke verhaaltjes geloof maar het gaat voor ons wel op dus
ik zelf was twee weken te laat..... mijn oudste een zoon kwam met 42 weken en 3 dagen de middelste een zoon kwam met 38 weken en 5 dagen de derde een dochter kwam met 37 weken en 3 dagen.... dus hier niet het meisje later....... de eerste ingeleid, de tweede ingeleid vanwege langdurig gebroken vliezen (hoge vliesscheur) en de derde gedeeltelijk ingeleid vanwege langdurig gebroken vliezen (wel weeen na meer dan 24 uur maar niet krachtig genoeg en ze wilde dat ik snel zou bevallen) veel succes ermee!
Heb eens even zitten nadenken... Van alle baby's die in mijn naaste omgeving zijn geboren (in de afgelopen paar jaar), geloof ik allemaal te laat geboren (zowel de jongens als de meisjes). Ach ja, je hebt altijd 50% kans, dat zo een soort bewering klopt, aan de andere kant staat mij er iets van bij, dat ik eens ergens heb gelezen (in een tijdschrift ofzo??) dat statistisch gezien, meisjes idd vaker te laat geboren worden.
Ik ben nog altijd op bericht van mijn vriendin aan t wachten tot ze geboorte zoontje aankondigt... Ze is vandaag 41 weken... Zelf ook met 40+3 bevallen van zoonlief. Deze keer met 39 weken, maar dat is geplande ks...
Ik ben dinsdag bevallen van een mooi manneke met 39.6 weken, ben ook ingeleid. Wil dus niet altijd iets zeggen.