jeej!! 30 weken dansje nog 10 weekjes eindelijk aftellen merk wel dat het zwaarder word ook met slapen enzo heb het gevoel alsof de kleine heel laag ligt (steken van onder als hij beweegt ) nog meer meiden die nu nog 10 weekjes moeten?
Jah, ik vanaf morgen nog 10 weekjes (banner loopt paar dagen voor), maar eigenlijk hoop ik meer op een weekje of 8 a 9 . Ben zo benieuwd naar onze kleine man! Het wordt inderdaad wel zwaarder ben ook aan het aftellen tot mn verlof. Bij mij heb ik het idee dat de kleine heel hoog ligt en dus constant in mn ribben port en snel een benauwd gevoel.....maar ach nog eventjes zullen we maar zeggen
Ik moet op 30 januari binnen voor een keizersnede, dus voor mij is het nog een 6 weekjes ongeveer. Spannend!!
Hier net geen 10 weken meer, al ga ik er voor het gemak maar vanuit dat het twee weken langer duurt...
ja hier hoop iktoch ook wel een week of 8 a9 haha voor het mooie 8 eigenlijk!! hihi tot hoelang werken jullie door? ik tot 34 weken want moet veel staan op werk en dat vind mijn rug toch niet zo heel erg leuk! bij jullie al alles klaaR? vandaag het matrasje binnen gekregen dus als het goed is ben ik compleet
ik werk in de kinderopvang, maar al een tijdje 50 procent vanwege bekken en harde buiken. Ik ga dus ook met 34 weken met verlof.....kan niet wachten . Hier wel het meeste in huis, maar nog niet alles op z'n plaats. Begint wel een beetje te irriteren dat dat nu nog niet is haha. Is manlief erg blij mee
Hier donderdag 30 weken en ben nu al aan het aftellen, zo en zo aan het aftellen na mijn verlof. Werk nog 2 keer per week 3 uurtjes, maar merk dat ik dat eigenlijk al niet meer trek in combinatie met het thuisfront. Slaap rerg slecht en ben erg moe en voel me ook niet helemaal fit door het slechte slapen, veel misselijk en hoofdpijn. Donderdag hebben we de 30 weken echo, en merk dat ik het erg spannend vind, omdat er bij onze jongste toen een afwijking geconstanteerd werd en ze achter bleef in groei. Dus hoop dat nu alles goed is al zag alles er met de 20 weken echo goed uit. Maar hoop zelf dat het geen 10 weken meer gaat duren.
Vanaf vandaag nog 9 weken!! Ben al vanaf week 20 aan het aftellen haha, na de kerstvakantie nog 2 weken en dan ook lekker met verlof Ben er aan toe, begint nu wel wat zwaarder te worden allemaal. Snel moe etc.. Alles is klaar bij ons en alle kleertjes gewassen.. geloof dat er nog wel een tweede keer aankomt Vind het zo leuk al die kleertjes weer opnieuw te bekijken en op te vouwen, zit het liefst de hele dag op dr kamertje.
Ik vandaag ook nog 9 weken... Nog 5 weken werken... En dat gaat tot nu toe goed (fulltime 36u) Vandaag begonnen met kleertjes wassen en verder met knutseldingen voor de babykamer. De tijd vliegt nu!
Hier minder dan 10 de eerste 30 weken daar kwam ik redelijk doorheen. 1 januari heb ik verlof ( eigenlijk stopt mn contract maar het voelt het hetzelfde) Afgelopen donderdag getrouwd en dat was een superleuke dag. Vrijdag naar Limburg samen een weekendje weg en onderderweg belt de vlos dat ik zwangerschapsdiabetes heb en dat in dinsdagochtend naar de Gyn moet. Ik ben dus heel het weekend van slag geweest Maar we proberen positief te blijven! Mijn jongedame is actief en de rest horen we wel als we bij Gyn, Internist en dieetist zijn geweest Manlief heeft deze maand vrij en heeft een mooi klussenplan gemaakr en als het goed is heb ik einde van de week een kinderkamer staan
Ik probeer mn vriend er steeds weer te overtuigen dat ik ook wil dat alles af komt/is. Het begint nu wel steeds meer door te dringen dat het wel nodig is. Een kennis is met 34 weken bevallen, dus dat gebruik ik dan een beetje als voorbeeld, dat dat ook zou kunnen gebeuren.....dan zie je m wel denken...dus ben benieuwd wanneer die aan de slag gaat . Anders heeft ie nog lang een zeurende vrouw haha.
ik vond de groeiecho ook heel spannend! was ook bang dat er van alles mis kon zijn maar ik moet zeggen ik had dit ook met de 20weken echo mijn gevoel zei dat het mis zat.. maar alles was goed met 28 weken de groeiecho en de kleine werd geschat op 1200 gram en kwa groei ook helemaal mooi! Gelukkig! Ddana gefeliciteerd!! wel bale van die diabetes hoe zijn ze er achter gekomen dan? is de kleine te groot? en mannen zijn niet zo snel zo te horen gelukkig hier wel alles klaar
Ikkiee, de suiker test wordt bij onze vlos standaard tussen 24 en 28 weken gedaan geloof ik. Toen bleek hij iets verhoogd. Vandaag nog eens bloed prikken, vrijdag groeiecho en hopelijk weten we dan iets meer! En ik merk hier dat mijn man langzamer lijkt te gaan werken als ik meer haast heb Als ik niet "zeur" dan staat er ineens een kastje inelkaar?!?! Ik denk dat hij me aan het trainen is *proest*
ik heb ook een glucose tolerantietest gehad is dit dan het zelfde? hoop dat alles goed is met jullie kleintje! hihi nou dan zit er maar 1 ding op en dat is niet zeuren hwhahah
Hier ook nog een kleine 10 week te gaan! Babykamer zo goed als af, gordijnen moeten nog en plintjes. Zo blij dat ik me daar niet meer druk om hoef te maken! Momenteel genoeg aan m'n hoofd met verjaardagen en feestdagen. Januari maak ik me wel weer druk om alles omtrent de kleine
Ik werk door tot een week voor ik binnen moet. Heb wel een super baas! Als ik niet meer kan staan, ga ik zitten. Allé, moét ik gaan zitten van hem. Helaas nog redelijk wat te doen op de kamer. VL is een nieuwe kap aant maken voor de verwarming. Ook om de buizen weg te werken. Ik heb 1 muur behangen, dus de rest moet nog. Maar goed dat het een kleine kamer is. En de gordijnen doet schoonmama als de kleine er is. Hij slaapt toch een redelijke tijd bij ons op de kamer. Ik mag me er ni druk ommaken, maar doe het toch..