Dag dames, Over een maandje of twee verwachten wij een zoontje. Nou vinden we het heel erg lastig om een leuke moderne naam te vinden voor ons kereltje. We hebben een aantal namen over: - Kyan Quinn - Yoran Quinn - Yoran Quinten - Yoran Kai - Roan Kai - Roan Quinn Ik vind zelf Kyan een hele leuke naam, maar kan er niet echt een mooie tweede naam bij bedenken. Kunnen jullie me helpen? Onze achternaam is lang en begint met een O, dus het liefst geen namen die eindigen op een O. En welke van de namen vinden jullie leuk en welke vinden jullie niks? Alvast heel erg bedankt!
alle namen zijn niet mijn smaak, maar: Kyan Quinn zou ik niet doen, heb je 2 k klanken achter elkaar en dat klinkt niet. yoran zou ik niet kiezen vanwege de associatie met Joran van der sloot. ik vind Roan Quinn het mooist in het rijtje.
Als je Kyan het leukst vindt, moet je die nemen. Niet een andere roepnaam kiezen vanwege de 2e naam, die gebruik je toch bijna nooit behalve op papieren. Dus ik zou als ik jou was voor Kyan gaan. En ik vind dan Kyan Quinten beter dan Kyan Quinn, omdat ik het mooi vind als de 2e naam langer is qua aantal lettergrepen. Persoonlijk vind ik de naam Roan net iets leuker dan Kyan, maar daar gaat het niet om