Wij zoeken dus een jongens- en meisjesnaam bij Hayley. Voor een meisje denk ik aan Lisa, maar weet niet of dat wel bij Hayley past, omdat het niet zo'n aparte naam is... Het moet zoiezo een stoere, lieve naam zijn voor een meisje en een stoere naam voor een jongen. Voor een jongen vind ik Luuk leuk (maar zo heet het kindje van een vriendin al), Jesse (maar zo heet mijn ex) en Mike...
Hayley en Lisa is erg leuk Hayley en Skye Hayley en Caitlyn Hayley en Esmay Hayley en Joann Hayley en Nova(ly) Hayley en Megan Haylay en Janey Hayley en Shanna Hayley en Ivey Hayley en Keanan Hayley en Nigel Hayley en Jaeden Hayley en Finn(ly) Hayley en Ian Hayley en Jonah (Djonah als uitspraak) Hayley en Nathan Luuk vind ik er echt niet bij passen en Jesse eigenlijk ook niet, maar goed dat hoeft natuurlijk ook niet.
Ik moest ook meteen aan Megan denk, maar zie dat ik niet de eerste ben voor een jongen komt er eigenlijk niks zo in me op James misschien ? Maar dat vind ik zelf dan weer geen wauw naam
Alvast bedankt voor jullie hulp! Ik vind Caitlyn en Skye/Sky ook erg leuk...maar hubbie niet... Dus Lisa past goed bij Hayley? Dan de jongensnaam nog, zucht... James vinden we allebei niks, Nigel is denk ik meer voor een donker/karamel kindje. Neefje heet Finn dus valt af. Jaeden is leuk, maar weer niet stoer. Ik denk altijd aan hoe het klinkt als een man van 30 met zware stem zijn naam zegt, en dan vind ik Jaeden weer een beetje raar. Is wel weer af te korten tot Jay, maar dat staat dan weer niet zo bij een blanke man of denk ik dan te zwart/wit? Hoop op nog meer suggesties!!!
Ik zou inderdaad ook voor een engelse jongensnaam gaan bij Hayley. Ik zal even wat namen noemen van wat (engelse) jongetjes hier in de buurt: * Riley * Rio * Jackson * Kieran * Marly * Shawn * Shane * Ty * Bradley * Callum * Brandon * Connor