Ik had al eerder een poll gedaan, wat leuker zou zijn voor ons meisje: Marin of Kate. Nu heeft mijn vriend Marin soort van gevetood Dus bij deze een nieuwe. Hij kwam met de naam Viënna, maar dat vind ik niet mooi. Toen deed ik de suggestie Viënne, nu vindt hij die naam helemaal super. Ik ben er nog niet echt heel zeker van.. Dus nu even een rijtje met de opties die we nog open hebben staan
Ik vind ze allemaal niet zo maar Kate en Katie zijn afkortingen en dan zou ik voor de minst verkleinende vorm gaan: Kate Amélie vind ik zo pretentieus (verkeerde associatie mee) en Viënne vind ik gewoon geen mooie naam. Kate dus maar ik zou gaan voor Keet
Amélie, super mooie naam! Wat vind je van Anaïs? Katie ook erg leuk, mijn oude lerares Frans heet zo, super leuk mens ook maar dat doet er verder niet toe.
Caitlynn of Katelynn vind ik mooi maar dat staat een beetje gek naast Aiden. Spreek maar eens uit Anaïs is toch een parfum?
Jij bedoelt de parfum aanneesss aanneess van Cacharell (zelfde schrijfwijze dan wel : Anaïs). Anaïs wordt uitgesproken als Anna-Ies. Een Frans/Catalaanse naam. Wij hadden Aiden ook op ons lijstje staan bij de derde, maar een collega zijn zoontje heet al zo. Zo gek klinkt het niet hoor: Aiden en Caithlynn.
Katelynn en Aiden klinkt toch niet vreemd? Ik vind zelf Kate leuker als naam, dan Katie/Katy - verkleinen kan altijd nog. Maar hier dus bewust indertijd voor Katelynn gekozen (en dus bewust in die spelling) omdat ik Kate en Katy ook zo leuk vind. Viënna vind ik zelf mooier dan Viënne (sorry ) het bekt niet zo lekker vind ik. Verder vind ik de Viënne/Viënna wat te sjiek ofzo, naast Aiden, wat ik wel een erg mooie naam vind overigens. Dat zelfde geld eigenlijk ook voor Amelie.
Ik heb zelf ooit Vienna op de lijst gehad. vind Vienne misschien nog wel mooier. Manlief vond Caitlynn hier altijd erg mooi. persoonlijk vind ik dat dus erg hard. maar pas wel prima bij Aiden.
Ik vind Amélie heel leuk, maar die vind ik, eerlijk gezegd, niet zo mooi bij de namen van je andere kinderen. Daarbij zou ik voor Kate kiezen.
Zelf houd ik niet zo van Viënna of Viënne. Persoonlijk vind ik Kate leuk, als roepnaam of 'koosnaam' van Katelyn(n) of Caithlyn(n).