Graag jullie mening Vind het een geweldige naam...maar stiekem toch bang voor de reacties van anderen.
Niet mijn smaak, maar ik vind het wel een naam. Luna is toch ook een naam? Dat kan wel, omdat het een andere taal is? Je kan niet iedereen tevreden stellen, als jullie het zelf maar mooi vinden (er zijn natuurlijk grenzen). Met een naam die weinig voor komt kun je verwachten dat er veel mensen zijn die het niet zo mooi vinden als jullie.
Neeeeee verschrikkelijk! Zag de BN-er Maan nog een half uur geleden op tv en moest direct weer denken aan dat ik blij ben dat er maar één is voor zover ik weet. Is gewoon geen naam vind ik. Sorry
Ik snap je punt. Toch ben ik van mening dat een naam in de ene taal wel kan en in de andere niet. Ik denk dat de ambtenaar van de burgerlijke stand héél raar staat te kijken als je je kind 'Klaproos' wilt noemen. Maar noem je je kind 'Poppy' (EN) of Rhodé (FR) dan staat het ineens niet zo gek meer
Slecht nieuws voor jou, er zijn 34 vrouwen en 22 mannen die Maan heten in Nederland (voor 2016 geboren).
Helemaal niet mooi. (Mijn vriend zegt altijd, haar ouders konden zeker geen naam verzinnen. Naam achterste voren. Maan)
Doet mij denken aan de zusjes Luna en Sterre. Als daar een derde bij was gekomen was het vast maan geweest haha. Vreselijke naam. ook totaal niet vlot.
Mannen? Das nog net ff een tikkie erger! Maar ja, blijft een kwestie van smaak hè Dus TS: als de naam voor jullie gewoon goed voelt, lekker doen natuurlijk! Je kan nou eenmaal niet iederéén tevreden houden
Ik vind het niet mooi , maar als jij het zo'n geweldige naam vind gewoon doen natuurlijk Wat maakt het uit wat anderen ervan vinden ?
Ik vind Maan qua klank wel mooi en lief, er zijn echt wel veel namen die ik niet zo mooi vind. Als jij en je man het goed vinden zou ik er gewoon voor gaan. Je omgeving zal er echt wel aan wennen.
Niet mijn smaak, maar ik kan er wel aan wennen. Heb veel ergere namen gehoord. Dus als jullie hem leuk vinden, gewoon doen!
Ik vind het niet afschuwelijk. Ook niet mijn smaak. Maar niet gek om je kind zo te noemen. 1000x beter dan Vlinder.