Evie en Casper vind ik leuk. Sofie ook leuk. En inderdaad, als dat DE naam is voor jullie prima toch.
Iris en Merel vind ik hele leuke, tijdloze namen, helemaal niet ouderwets. Qua stijl passen ze goed bij je dochters, als zijn asI en Iris misschien wel een beetje jut en Jul. Sofie is wat mij betreft inderdaad iets te populair, maar als het voor jullie echt de naam is zou ik het daarom niet laten. Ik heb ook het idee dat de grootste golf Sofietjes is geweest. Ik vind het wel een hele leuke naam (al vind ik Sophie mooier geschreven). Juul en Evie vind ik geen volwaardige namen maar afkortingen/verkleinwoorden van andere namen. Juul vind ik dan nog wel gaan, maar met Evie heb ik echt niets. Amé ken ik zelf niet, wel Aimee. Vind ik zelf niet zo. Casper is leuk! Stijn vind ik een prima naam, ik vind m een beetje saaiig of zo, maar niets mis mee verder. Sjors vind ik leuk en origineel! Seger vind ik niets.
Sjors zonder twijfel mijn favoriet! Komt niet vaak voor en is gewoon mooi Casper en asiL is een tekenfilm. Weet niet of je dat storend zou vinden, maar benoem het toch maar even... Sofie blijft mooi en past goed bij je andere meiden Juul vind ik ook echt wel leuk. En een paar keer verbeteren en mensen snappen vanzelf de juiste uitspraak. Amé vind ik ook leuk en passend. Wellicht nog Amy of Esmee?
Ik vind Amé prachtig, maar misschien iets minder passen bij de namen van de zussen. Daar vind ik Merel en Casper het leukst bij passen.
Als ik alles zo lees zijn de meeste wel uit op Sofie, Juul of Evie. Ik vind dat tot nu toe ook wel mijn top 3, en toch heb ik nog het gevoel dat ik nog ergens anders een leukere naam misloop ofzo.
Soof dan misschien ipv. Sofie? Verder denk ik naast emmeF en asI aan: Maud Suze Nouk Quin(n) Dafne Inge Imre Cleo Nomi Bonnie Sita (maar misschien niet zo naast asI) Sara(h) Cato Lian Dionne Amber Manouk Pip Pippa Reina Flo Flor Lou