Hai! Wij hopen binnenkort in verwachting te zijn van een derde wonder. ☺️ En ik ben natuurlijk al weer super enthousiast naar een naam aan het zoeken. Wij hebben twee dames met korte, nederlands uitgesproken, vrij hippe en stoere namen. Vraag voor jullie: Kies uit beide rijtjes één naam en plaats het in een reactie met uitleg waarom die het leukst is! Dank! Ohja, en eventueel andere suggesties voor een naam. 1. Sammie 3. Fiene 4. Flore 5. Suze 5. Sterre 1. Mees 2. Mias 3. Fos 4. Mick 5. Jimi/Jimmi
Benieuwd hoe je andere meiden heten! We hebben dezelfde smaak. Zowel Sammie als Suze erg leuk! Ook Sam voor een meisje vind ikzelf erg stoer. Voor een jongen vind ik Fos of Mees het leukst. Misschien dat Fijs/Feis ook wat voor je is?
De andere meiden heten (andersom) Oudste: 1e naam: enjiL, 2e naam: siroD Jongste: 1e naam: aroN, 2e naam: eveiL Mijn voorkeur gaat tot nu toe uit naar idd die namen. Feis vind ik dan weer net te bijzonder
Fiene (zo had mijn zoon Hidde geheten als hij een meisje was.) Ik vind het nog steeds een leuke naam. Suze ook trouwens, wat stoerder dan Fiene. Mees. Gewoon een hele leuke jongensnaam. Mijn jongste heet Siep en dat had ik van twee broertjes die Mees en Siep heten. Echt top combinatie vind ik dat.
Flore en Mees Flore vind ik gewoon heel leuk, lekker fris en vlot. Maar in combi met de namen van je andere dochters vind ik Suze misschien wel leuker. Mees lekker simpel (in positieve zin dus!). (y) Maar ook hier qua combi Mias misschien leuker.
Suze en Fos! Suze vind ik een mooie klassieker die altijd goed is. Sterre vind ik echt heel tuttig, namen als Sammie/Bobbie/Rosie ken ik nou wel en Fiene vind ik saai. Flore is voor mij een hele goede tweede. Mooie naam. Mees vind ik echt veel te populair, Mias vind ik raar (Midas daarentegen wel heel leuk!). Namen als Mick/Rick/Nick vind ik vreselijk en Jimi/Jimmi is oké. Fos vind ik leuk en stoer!
Flore / Fiene of Suze Mees / Mias of Fos past wel mooi bij je dochters. Sammie is leuk voor een konijn vind ik.
Precies dit Sam vind ik ook erg leuk, maar dan zou ik de officiële naam dus wel Sam doen, met als koosnaam Sammy.
Fiene en Suze vind ik heel leuk en passen bij de andere namen. Flore is ook wel leuk, maar ik heb een soort onredelijke afkeer van de naam Floor, dus dat komt wel erg dichtbij. Sterre vind ik een echte modenaam (en dus niet leuk) en Sammie geen naam voor een volwassen vrouw. De jongensnamen zijn allemaal niet zo mijn smaak, maar als ik moet kiezen zou ik gaan voor Mees of Mias (liever Midas, die vind ik erg leuk). Mees vind ik wel echt een naam die de laatste jaren veel te vaak is gegeven. Fos vind ik niets, Mick kan ik -heel kinderachtig - niet horen zonder er heel pesterig achteraan te rijmen en Jimmy vind ik niet leuk voor een volwassen man. Hooguit bij een donker kindje, dan kan het wel schattig zijn, maar een hoogblonde Jimmy vind ik geen gezicht
Lastig! Vind veel namen leuk namelijk. Flore, Suze, Mees en Mick. Bij de namen van je dochters vind ik Flore en Mees dan het leukste.