meisjes/jongens dieet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LiittleOne, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

het is zo een gedoe om er rekening mee te houden he? en dat allemaal voor een jongetje of meisje.. en mij maakt het helemaal niks uit wat het word... misschien omdat dit onze eerste gaat worden? geen idee hoe het eventueel met een tweede zou verlopen...

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    leuk om te lezen, ik heb wel een kleine voorkeur, maar ik ga me er niet aan houden :)

3. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Sorry, maar dit klopt niet. Het geslacht van je kind is direct na de bevruchting een feit. Daarom hebben we het ook over x- of xy-zwemmers.

En ik wil graag toevoegen dat hoewel het idioot mag klinken, er echt een wetenschappelijke basis is voor dit dieet. Een jaar of anderhalf geleden stonden er onderzoeksresultaten in de Volkskrant betreffende dit dieet. Die waren zodanig dat van toeval geen sprake kon zijn. Nou ging dit maar om een onderzoek, en onderzoeken zijn nogal ingewikkeld en uitkomsten worden gemakkelijk verkeerd geinterpreteerd (door jounalisten), dus ik weet ook niet hoeveel dit zegt.

Maar heel vreemd is het nou ook weer niet. Je baarmoederslijm is medebepalend voor welke zwemmers het halen en welke niet. Je kunt je voorstellen dat je door middel van wat je eet, het ene geslacht een voorsprong kunt geven, of niet?

4. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ja zal best ik heb het niet serieus helemaal gelezen en weet heus wel dat t geslacht al voor of net na de bevruchting bekend is ;)

Deel Deze Pagina