Genant probleempje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eleanora, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleanora

Eleanora Lid

31 aug 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Ladies,

Wij zijn niet echt echt bezig met kindjes maken, maar binnenkort zou ik wel een eerste willen dus ik ben al een jaar afgekickt vd pil en heb in het begin periodieke onthouding gedaan om het een beetje te voorkomen. Nu heb ik al 9-10 maanden wel gemeenschap gehad in de (schijnbaar) vruchtbare periode en het is er toch niet van gekomen..Nu het probleem; ik ben er achter gekomen dat mijn partner zich terugtrekt of we rollen beetje uit elkaar (..) en het zaad niet efficient binnenkomt..ik heb het niet altijd 'door' maar soms als ik er aan denk en oplet voel ik het wel. Ik heb er een keer iets van gezegd en dat was niet echt romantisch, dus liever zeg ik er niks van..Wie herkent maar iets van bovenstaande :( Tips!:p

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nee sorry snap ook niet echt wat je psies bedoeld :)

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    eeeehhhhhhhhh......zorgen datie dat niet meer doet?? Grijp hem bij zijn kont en hou hem tegen zou ik zeggen:D;)

4. Delta

Delta Niet meer actief

ik snap het niet... komt je vriend niet klaar in jou? dat is wel de bedoeling als je zwanger wilt worden.... geen tips hierover...

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hihi ik zeg goede oplossing ;)

Heerlijk zo'n droge reactie :p

6. happy3

happy3 Niet meer actief

Wil je vriend nu al dat je zwanger wordt? Heb het idee dat hij gewoon voor het zingen de kerk uit wil zijn:)

7. Eleanora

Eleanora Lid

31 aug 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werkt niet! Want zn penis ligt dan soort van tussen mn binnenste schaamlippen ipv erin, snappie? Soort van tegenaan ipv erin, en dit is pas op met moment supreme aan de orde :$

8. Delta

Delta Niet meer actief

hihihi :cool:

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    zorg dat jij bovenop zit...en hou hem erin plat gezegt...
    Wie weet helpt dat beter als jij de controle hebt?

10. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    wattes?

11. Eleanora

Eleanora Lid

31 aug 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL

Nee hij doet het zeker niet expres en hij is de reden dat ik de pil al eerder wegdeed dan ik eigenlijk ingepland had! Maar tis idd soort van voor het zingen de kerk uit en er tegenaan leunen, hij doet dit in extase en merkt er niks van zegt ie :(

En ik wil ook niet de daad puur zien als productieproces voor n kindje en wil zo min mogelijk forceren..

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Huh.. sorry mar ik snap er echt geen zak (sorry voor de woordspeling van) :p Maar zal wel aan mij liggen.. :p

13. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Whahaha Sorry moet erg om je reactie lachen :p Voornamelijk omdat het mijn gevoel erg goed verwoord ;)

Heeft niks met jou te maken hoor ts.. snap dat het een lastige situatie is..

14. Delta

Delta Niet meer actief

ik snap dr ook niks van... kan me niet voorstellen dat als je vriend klaarkomt zn leuter niet gewoon in je vagina kan houden...
    om het zo maar even te zeggen

15. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Bedoel je dat op het moment dat hij klaarkomt hij zeg maar uhm... niet meer verder beweegt ofzo?

16. Eleanora

Eleanora Lid

31 aug 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL

Dit vind ik een hele ongemakkelijke (niet fijne) positie maar bedankt voor de tip, das wel een goeie :cool: Ik ga et proberen!

17. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    *Proest*

Vind het wel heel vervelend voor TS..

18. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dit vind ik idd een goede tip...

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Is het misschien zo dat als hij ejaculeert, zijn ding meteen verslapt, waardoor hij er meteen weer uitglijdt ?

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Het hoeft alleen maar op je vruchtbare dagen, en je went er wel aan hoor. Het is idd een beetje vervelend als je onzeker bent oid. Maar qua diepte van penetratie kan jij dan wel kiezen hoe 1 en ander verloopt.
    En zodra ie komt, gewoon gaan zitten en blijuven zitten tot ie klaar is ;)

Andere posities zouden evt ook kunnen...jij op knieën en hij erachter en dan je bips naar achteren duwen zodra ie komt. Alleen heb je dan kans dat hij ook terugtrekt.
    Dus bovenop lijkt mij de beste oplossing!

Deel Deze Pagina