Zo de kleine maatjes 50/56 en 62 staan er nu op. Nu volgt nog maat 68 t/m 80. Kijk rond en bied we komen er vast wel samen uit.
Lieve roze sandaaltjes, maat 62. Mijn dochtertje had een te hoge wreef dus de schoentjes zijn niet gedragen.
Hierbij de link naar al mijn advertenties op marktplaats Marktplaats.nl - Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage. Kijk eens rond en over de prijs komen we vast wel uit!
Diverse jongensbroekjes maat 74: 1. Marktplaats.nl > Lichtbruin broekje, maat 74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74; 2. Marktplaats.nl > Donkergrijs stoer broekje Hema, maat 74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74; 3. Marktplaats.nl > Groen stoer broekje Hema, maat 74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74;
Villa Happ shirtje maat 86 Gek op de foto lijkt het net of er vlekjes op zitten, maar dit is niet het geval.
Alle jongenskleding heb ik nu hier geplaatst, alle overige kleding op Marktplaats is voor een meisje. Hierbij nog een keer de link naar al mijn advertenties op Marktplaats Marktplaats.nl - Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage