Hoi meiden, Aangezien mijn zwangerschap nu aardig vordert en wij werkelijk nog géén idee hebben wat we een leuke jongensnaam vinden, wil ik jullie hulp erbij roepen. Een aantal namen die we wellicht leuk vinden zijn: Quinn Vince Finn/Finley En dat was het wel zo een beetje...en geen van deze namen geven bij ons nog het 'ja dat is hem!' gevoel. We houden van namen die niet al te populair zijn, maar ze hoeven nu ook weer niet heel apart te zijn. Dat soort namen vinden de meestal niet mooi. Ook liever korte dan lange namen. Graag jullie mening meiden En uiteraard lees ik graag andere leuke suggesties! Groetjes MamaZE
Quin en Vince vind ik leuk!! Ben eigenlijk ook benieuwd naar de naam van je dochter, kijken wat daar leuk bij past. Voel je niet verplicht om je dochtersnaam te delen hoor
Quinn en Vince vinden wij inderdaad ook het leukste. Ik vind Quinn leuker, vriend vindt Vince helemaal geweldig Onze dochter heet Zoë!
Mooie naam Zoë!! Hier ook favo! Quinn vind ik het leukste naast Zoë. Nog wat ideetje, van alles wat; Zoë en Dex Zoë en Noah Zoë en Dean Zoë en Morris Zoë en Kai / Kaj Zoë en Levi Zoë en Mees Zoë en Mick Zoë en Liam Zoë en Mats / Mads Zoë en Max Zoë en Otis Zoë en Russel Zoë en Luca Zoë en Mika Zoë en Senn Zoë en Sam Zoë en Raf Zoë en Sil Zoë en Tycho Zoë en Beau Zoë en Kris / Chris Zoë en Jim Zoë en Duuk / Duke Zoë en Luuk Zoë en Vito
Leuke namen op jullie lijstje! Onze zoon heet Sten. Niet te apart, ook niet te veel voorkomend, kort en stoer!
Meningen lopen nog erg uiteen haha! Net als bij ons dus. Mauw, zie in jouw lijstje ook nog een paar leuke staan, dank je wel! Quinten vond ik ook al heel erg mooi, maar klinkt helaas niet met de achternaam.Moet zeggen dat ik Finley/Fynley nu toch ook wel erg leuk vind klinken. Maar mijn vriend vindt het niet zo, jammer! Bij onze dochter waren we er meteen over uit, jongensnamen zijn zo moeilijk!