Het leukste..?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamalief, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat was het leukste kraamcadeau dat je hebt gekregen?

2. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Euhm ff denken dat is al een tijdje geleden.

De beer die ik van mijn vader cadeau kreeg. Het schijnt een collectors item te zijn. Maar hij had die beer al ruim 10 jaar in huis voor het moment dat ik ooit een kindje zou krijgen.

Armbandje met haar naam erop van mijn moeder. Had ik ook als baby!

Een heel mooi muziekdoosje van mijn broer. Die vindt ze nu geweldig!

3 dagen na mijn bevalling was ik jarig en kreeg ik een fotolijstje met daarin de voetafdrukjes van mijn dochterje. Dat vond ik echt super! Was ze dus nog geen 3 dagen oud of ze had haar voeten al in de verf gehad hihi.

Verder alle kaartjes en onverwachte cadeaus van collega's en klanten van mijn vriend waren geweldig! Een mega roze rubberen koe waar ze later op kan zitten. Een loopfietsje van een schaap!

Ik moet zeggen dat ik zelf ook geweldige dingetjes heb gekocht:) O.a. een stoffen slinger met haar naam erin. Een geweldig boxkleed ( hollands delfts blauw)

3. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamalief, en jij dan?

4. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk de cadeautjes van mijn familie. Een deel van de uitzet van mijn moeder. We waren in de prenatal en ik had een hoop in mn wagentje. Toen we gingen afrekenen, stond ze er op om te betalen.

Van mijn vader een hartjesgordijn.. hij is echt prachtigg.

Owja, van het nichtje van mijn man een knuffel met haar naam erop-

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Het leukste weet ik zo niet meer maar wat ik heel praktisch vond was een Luca spiegel. Die hang je in de auto zodat je je kleintje in de binnenspiegel kan zien. We gebruiken hem als enige cadeau nog steeds.

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

toen mijn zoontje geboren was kwam een uur later mijn zusje,

ze heeft heel veel foto's gemaakt,en heeft hier een hele fotocollage van gemaakt, en dit in een mooi fotolijstje gedaan,

echt zo supermooi, en heeft ook veel waarde voor mij omdat ze het helemaal zelf gemaakt heeft,

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    de 10-dagenpakketten.. Erg leuk om elke dag iets uit te kunnen pakken!

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Een prachtige witte katoenendeken van mijn beste vriendin.. is me erg dierbaar.

Verder de bijtringen van de kinderen die ze van mijn schoonouders hebben gekregen, ook erg mooi.

het 'lammy'winterpak van mijn zus (zoooo mooi!)

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    De beer met muziek van Happy Horse, van mijn broer en schoonzus en de wikkeldeken van mijn zus. En het hangertje voor mijn ketting van mijn man. :D

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het hobbelpaard met muziek dat ik van mijn zusje heb gehad.

Een glazen engeltje die je op kunt hangen met de tekst: My Angel sleeps here. Vond ik heel bijzonder en had zoiets nog nooit gezien.

11. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vond het leukste en meest nuttige wat ik van mijn vader heb gehad, een jaar gratis luiers!

12. tulip

tulip Niet meer actief

een canvas met het geboortekaartje van ons meisje er met de hand op geschilderd.

13. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    een geboorte tegeltje met de naam van ons meisje en een plaatje van woezel en pip. zooo gaaf

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Klinkt misschien lullig maar het eerste wat in mij opkwam was.

Me kindje krijgen;)

Oke nu serieus, Bij bijde kinderen heb ik een muziekmobiel van mijn moeder voor ze gekregen.

Van me vader een wipper en voor de rest kleren waar niet veel waarde aan zit. Op emontioneel vlak dan.

Verder niet veel gekregen eigenlijk.

Deel Deze Pagina