Te koop: Meisjeskleertjes, maat 50/56, pakket of los. Bestaande uit: -15 truitjes -schattig vestje met knoopjes -5 broekjes -badstof joggingpakje -schattig gebreid overgooiertje -velours pyjamapakje -spijkerjurkje -gebloemd jurkje met lange mouw -gebloemd rompertje -leuk roze vestje met puntmuts
View attachment 326156 En... -setje van Prenatal, jurkje, truitje, legging -setje van de babydump, broekje, gebloemd truitje View attachment 326157
View attachment 326160 -setje, spijkerbroekje met aan 2 kanten draagbaar vestje -setje van de Hema, jurkje, legging, truitje (legging is maat 62 maar valt klein) View attachment 326161 -2 setjes van Prenatal (truitje, rokje legging en truitje broekje)
-stoer setje van de Prenatal (truitje met capuchon en superleuk spijkerbroekje) -andere setje op de foto is maat 62 View attachment 326162 -2 schattige setjes van de Wibra (maat 50) View attachment 326163
-setje, lichtroze wikkelvestje en spijkerbroekje -bruin jurkje van Dirkje View attachment 326164 -superleuk spijkerjurkje van de Prenatal (rokje op de foto is maat 62) View attachment 326165
Superschattig winter/tussenjasje met knopen (maat 56) View attachment 326166 Alle kleertjes zijn gebruikt maar kunnen prima nog een ronde mee!
Ik heb nog wat kleertjes gevonden in 50/56 tussen de andere maten die ik heb... Het gaat om: -1 vestje -1 truitje -1 boxpakje -6 rompers -7 broekjes View attachment 328784 De andere kleertjes zijn er ook nog allemaal!
ik quote even een paar dingen, zou je mij pb kunnen doen hoeveel je er voor zou willen hebben ? onderste foto ( de shirtjes )