Volgens mij was ik dat? Maar ja ik weet niet of iemand eerder gepb't heeft? Kun je kort omschrijven wat er in zit. Of kan ik komen kijken?
De gene die nu het eerste reageert mag maat 74 hebben en zo ook met 68 zit de hele ochtend nu achter pc dus hou he tin de gaten ik zal alles inpakken en het wordt verzonden omdat we veel weg zijn in voor osn verzenden het makkelijkste meiden en maat 62 is ook heel veel en 56 grt serena
ben ik weer, is het nu al weg of niet? Woon in dronten dus voorkeur ophalen. Maar als jij wil verzenden ook oke maar dan wil ik ongeveer weten wat er in zitten. Hoeveel broekjes truitjes enzo? Loop zo nu en dan even langs de comp want me twee kids vragen ook aandacht en de comp staat boven vandaar
en nu? pffff ik wee tniet ik reserveer het wie e rnu eerst komt stuur je eigen mail even dan zal ik emt mijn mail beantwoorden oke en wie nog interesse in 62 en 68
wapa maat 62 staat klaar , het zijn 2 grote tassen vol met veel broekjes sshirts truitjes en wil er ook alle sokjes wel bij doen hoef er neit de hoofdprijs voor wat denk je van 30 euro er zitten ook een aantal nieuwe rompers in stuur je je adres ?