Wie wat bewaard heeft wat... Na 2 meiden verwachten wij nu een jongetje. Alle bewaarde meisjeskleding kan dus weg! En dat is me een hoop! Zo'n 6 grote bakken vol. Eigenlijk teveel om op de foto te zetten maar er zitten superleuke kleertjes bij van verschillende merken; Hema, Name It, Noppies, Bfc, V&D, maar ook van de Wibra en Zeeman. Heb je interesse? Laat het even weten... Je mag ook altijd bij mij thuis komen kijken (Wageningen). Een paar fotootjes... Bekijk bijlage 324885 Bekijk bijlage 324886
Voor het eerste setje (is van Noppies, maat 62) wil ik graag 7,50 euro hebben. Welke maat zoek je? Ik heb wel een aantal vestjes zonder capuchon, maar dat is even afhankelijk van welke maat je zoekt. Groetjes Koetje
hoi koetje, ik zoek nog het een en ander voor mijn jongste, maat 86! heb je daar nog wat van? evt foto?
Hoi Gien, Helaas heb ik net alle kleertjes in maat 86 verkocht... Ik heb nog wel kleinere maatjes maar daar heb je waarschijnlijk niet zoveel aan... Groetjes!
Deze foto's heb ik verwijderd omdat ik nog meer advertenties heb geplaatst en ik daar anders geen foto's bij kon zetten. Ik weet niet wat je precies zoekt? Ik heb nog kleertjes in maat 50 t/m 80 en allemaal andere roze dingetjes (dekens, lakentjes, slaapzakken, enz.)...