Aqua blauwe boddywarmer van H&M maat 74 Fuchsia Dik vest met teddy voering Hema maat 80 Bruine Name it jurk, lange mouwen met bloemen maat 86 Rood dirkje rokje met onderaan een biesje met rood-witte blokjes maat 74 Wit vestje NON MERK met oranje bloemen maat 86 Zwarte mexx legging maat 68 Vinrose blazer maat 86 Wit met groene en paarse bloemen Spijkerbroekje maat 74 van Baby Blue Spijkerbroekje maat 74 van Baby blue Spijkerbroek maat 68 Dirkje Korte spijkerbroek maat 80 van Nijntje (ook leuk met een maillot eronder!) Spijkerbroek maat 74 van Baby blue Witte broek maat 80 van Baby blue met stroken riem met gekleurde bloemen Korte broek maat 80 Bakkaboe, Grijs/bruinig met een heel licht roze en geel streepje Gevoerde pof spijkerbroek maat 80 NON merk Spijkerbroek maat 74 Wibra 16 artikelen Alles is z.g.a.n, sommige dingen zijn niet eens aangeweest.. mijn dochtertje heeft kleding in overvloed namelijk Het liefst verkoop ik het in 1 partij zodat ik de volgende partij kan gaan bekijken.. Moet echt plek maken hier
Foto zal ik voor je maken, wordt alleen pas morgen, sorry! Doe maar een bod, hoef er echt niet de hoofdprijs voor te hebben