Ik heb nog een verhuisdoos vol meisjes kleding staan, van mt 50 t/m 80! Spijkerbroekjes, longsleeves, rompers, jurkjes.... van alles! Roep maar wat je zoekt! Wie kan ik er blij mee maken? Evt. ruilen tegen meisjes kleding van mt 86/92/98. Verzendkosten voor koper.
Wat vraag je voor de 4 spijkerbroekjes 74/80 en de truitjes 68/74 (welke zijn 74)? Mijn dochter draagt nu 68.
Bamjolan: Welke zijn mt 74: 1 van de 2 grijze linksboven (zijn 2 dezelfde shirtjes van Hema, 1 in 68 en 1 in 74), de middelste boven van Bakkaboe, rechtsboven van Hema (maar dit vestje valt kleiner uit), de 2 roze shirtjes links onder, en de middelste onder (crème wit) van Hema. Deze shirtjes en de 4 broekjes voor 12,50.
Bambe: die broekjes in 62/68 zijn er nog. Daarvan zijn er 4 in spijkerstof (de 3 bovensten en de 2e van rechts onder). Het broekje links onder is van hele dunne spijkerstof. Broekje links boven is van V&D, mt 68 Broekje midden boven is H&M, mt 62 Broekje rechts boven is Bfc, mt 68 Grijs broekje 2e van rechts onder is Bfc, mt 68 Dunne broekje links onder is H&M, mt 62.
Verder heb ik dit ook nog: 9 mallots/leggings: De 2 meest linkse 'leggingbroekjes' zijn H&M, mt 62 De 5 daarnaast zijn mt 50/56, Prenatal en H&M De 2e van rechts is mt 74/80, onbekend merk De meest rechtse is mt 80, onbekend merk.
En deze 3 jurkjes in 62/68/74 (de blauw/wit gestreepte met grote strik is al weg): De grijze is Wibra, mt 62 De blauwe met wit t-shirtje Henk ten Hoor, mt 62 De gebloemde is Hema, mt 68 (nooit gedragen) De spijkerjurk is Henk ten Hoor, mt 74 (nooit gedragen).
3 leuke jurkjes + 1 spijkerrokje, mt 62: Spijkerrokje is Hema Jurkje (met luierbroekje) links boven is H&M Jurkje/tuniekje rechts boven is Hema Jurkje rechts onder is H&M.
En deze shirtjes/vestjes in de maten 68, 80 en 86: Het vestje midden onder (blauw gebloemd) is Hema, mt 68 Het vestje links onder (blauw) is Wibra, mt 86 De andere shirtjes/vestjes zijn mt 80.
Iemand nog interesse in deze NIEUWE donker blauwe winterjas van Noppies, mt 86? Kaartjes hangen er nog aan! Mag weg voor 22,50 excl. verzenden.