4 entree kaartjes van Slagharen? Ik heb ze bij de C&A gewonnen. Ze zijn ongeveer nog 3 weken geldig. Ik zou eerst zelf gaan, maar ben nog niet zo heel lang geleden bevallen, dus ga ik niet. Eigenlijk geef ik de kaartjes t liefst weg aan een gezin die het niet breed heeft.. Groetjes Sammetje
hee Ik zou ze graag van je willen kopen we willen graag naar slagharen Oeps niet gelezen dat je ze aan iemand wil geven die niet breed heeft Wel super lief dat je dit doet
rose1982 ik heb ze in mijn mailbox staan ook kaartjes maar dan voor sinterklaas 4 december? miss iets
Bengeltje 4 December helaas hele dag sintfeestjes Toevallig vanmiddag op marktplaats gekeken voor kaartjes willen misschien volgend weekend gaan, ligt aan het weer
oke als iemand nog kaartjes wilt voor 4 dec heb ik ze kan ik ze per mail sturen moet je ze alleen uitprinten
Ik heb ze ook gewonnen bij slagharen (paar weken geleden alweer), staat bij mij alleen geel houdbaarheidsdatum op? (Je moest toen 3 dezelfde symbolen krassen en dan opsturen). Heb jij diezelfde en hoe weet je tot wanneer het geldig is?
Hallo, Ik heb ook belangstelling, heb je de kaartjes nog?We willen al heel lang graag naar slagharen, maar het kan gewoon niet uit, vandaar mijn reactie. Vr gr esra