Ik heb een 2 dozen vol kleding voor meisjes liggen. Maat 50/56/62! De dozen zitten vol met 47 stuks kleding, bestaande uit; - Rompertjes, - Shirtjes/truitjes, - Broekjes, - Pyjama's - Huispakjes - Jasjes, - Jurkjes, - Rokjes, - Maillotjes, - Mutsjes, - Sokjes & Schoentjes Oftewel, alles zit erin! Hele doos mag weg voor 30 euro (per stuk) Wel ophalen graag, dus het zou fijn zijn als je in de buurt woont. Opsturen is echt geen optie, het is super veel! Foto's van de dozen;
Kledingbak? ho stop! Ik heb veel vriendinnen die ik hier zeker weten blij mee kan maken Waar en wanneer mag ik het komen halen?
De dozen zijn nog steeds te koop. Mochten ze niet verkocht worden zullen ze natuurlijk hoe dan ook naar het goede doel gaan, dit doe ik overigens met 2/3 van Mira's kleding. Ik wou gewoon eens kijken of het eens iets opleverd, vooral met een tweede op komst. Als zakgeld voor zijn spulletjes! Dus ik laat ze nog even hier en op mp staan.
Snap ik helemaal Bloemmm Hopen dat je er nog wat centjes voor kunt vangen, anders houd ik me aanbevolen :-D Groetjes
Ik denk dat je beter wat foto's kan maken van losse kleding stukken. Zo in een doos verkoopt niet echt goed
Als je die laatste doos nog hebt ben ik geinteresseerd! Maar ophalen is voor mij echt geen optie Kunnen we evt kijken of er iets mogelijk is met verzenden?
Ik heb 'm nog! Moet ie verzonden worden naar Frankrijk dan? De doos is echt super groot.. Weet niet hoe we het verzenden zouden kunnen oplossen Maar PB me even!!!