Wat een onzin zeg! Die vrouw is gewoon dom haha Ik vind het heel leuk staan! Dan zou ook niemand meer los haar mogen als je zwart haar hebt, want dan ben je pocahontas.
Staat heel leuk hoor!, als ik een meisje met rood haar had gekregen, had ik het ook gedaan. Heb zelf rood haar en 3 schattige jongens gekregen met roodbruin en blond haar, maar had een meisje met rood haar ook ontzettend leuk gevonden!
Wat een stom mens! Het staat Isabelle echt super, mooi meisje! Ik zou gerust wat vaker vlechtjes doen hoor, staat erg leuk. Overigens zou ik geen Dora kapsel aanraden bij een donker harig kind, maar dat is meer omdat Dora niet bepaald een mooi kapsel heeft
Die vrouw moet gewoon haar mond houden en zich met haar eigen zaken bemoeien; je dochter is prachtig met twee vlechtjes!
Super leuk, die vlechtjes!! Lekker blijven doen... Wat een vreemde vrouw, van zo iemand zou ik dus écht niks aannemen! Je hebt een super mooi meisje... (wel een goed idee trouwens die vlechtjes, ga ik ook eens proberen hier... blijft ze daar wel goed voor staan/zitten??)
Jeetje, wat een opmerking. Staat hartstikke leuk en sinds wanneer zijn vlechtjes haar kleur gebonden? Ennuh, Pippi had ze haaks op het hoofd staan. Is toch echt ff anders.
wat is er mis met pipi langkous?? gewoon doen...niks aantrekken van die ene mening van een bittere vrouw
Toen ik je topictitel las dacht ik "Wat maakt de haarkleur nou weer uit voor vlechtjes??". En toen zag ik de foto en die ziet er hartstikke leuk uit. Die vrouw heeft waarschijnlijk een probleem met haar zelfverzekerdheid en probeert anderen onderuit te halen om zichzelf beter te voelen. Niks van aantrekken.
Wat een ongelofelijke onzin zeg, je rijgt er toch geen stukje ijzerdraad door heen om ze rechtop te zetten? Lekker laten kletsen, ze ziet er schattig uit juist! En trouwens: Pippi Rocks
okeee ik ben 27 jaar en heb rood haar en heb momenteel ook 2 vlechten in.. dus gewoon lekker doen! staat heel lief!
Ben het eigenlijk met iedereeneens, staat juist hardstike leuk!!! Gewoon doen en trek je vooral niks aan van de vrouw ( of andere). Mijn dochter heeft ook rode haren en kan niet wachten tot de haartjes gaan groeien en ik er leuke staartjes/ vlechtjes mee kan maken!!
Hartstikke bedankt allemaal!! Ik heb d'r vandaag weer gewoon twee vlechtjes ingedaan, ik vind het zelf ook superleuk staan!
wat een lekker ding! hier ook een 'tomaten-blond' meisje, en echt wel dat die staartjes en vlechtjes gaat krijgen als dr haartjes lang genoeg zijn!
Niet te geloven hoe onbeschoft sommige mensen kunnen zijn!! De vlechtjes staan haar prachtig, en wat een knappe meid!