Hallo meiden, Ik zou graag wat hulp/inspiratie willen met jongens namen... We hebben er tot nu toe al wel een aantal maar nog niet de wauw gevonden.... Kunnen jullie aub helpen? We hebben tot nu toe: Jason (vinden we allebei wel leuk maar heeft mijn moeder verzonnen en willen graag iets zelf verzinnen) Jayden (heeft mijn zus al aangegeven te willen gebruiken als ze (ooit) een jongen krijgt) Jayten (vind mijn man leuk ik niet zo) Aiden (vind ik leuk mijn man niet zo) Lyam (vind ik leuk mijn man ook niet zo) Welke letter het mee begint maakt totaal niet uit, en we zoeken een beetje in de Engels/Amerikaanse hoek. Heel erg bedankt alvast
Noah vind ik ook wel leuk maar zo heet het hondje van een vriendin van mij Kyan vind ik niet zo leuk, Ryan zo heet de kleine van mijn vriendin... Ohhh ik vind het zo moeilijk Ik hoop echt dat we er uitgaan komen voordat ik moet bevallen, in mijn hoofd hoef ik niet zo lang meer.....
Wij houden ook erg van engelse/amerikaanse namen. Voor een jongens naam hebben we een stoere amerikaanse jongensnaam genomen maar een andere begin letter ervoor gezet. Zo krijg je hele stoere namen met toch dat amerikaanse erin.
Tuurlijk. Bijvoorbeeld: Justin => Dustin / Gustin / Xustin of Evan => Devan / Revan of Aiden => Caiden / Baiden of Dayley => Bayley / Rayley Dus eigenlijk een beetje puzzelen met de namen die je wel leuk vind maar nog niet "DE'' naam is wat jullie willen.
aaah ok ik snap het nu kan je domheid ook op de hormonen afschuiven? Dank je kan ik ook wel is overleggen ja....
T is zo lastig om een leuke, liefst nog een beetje originele naam te vinden die ook de papa leuk vind
dylano daylen danley djayden kyran kyan keano devin moreno taylor jamie dean rodney yven hier mischien een bij?