Hoi! Ik ben zwanger van de derde en we hebben een aantal namen. Onze kinderen heten L.uc en F.ae. Wat vinden jullie beter passen? N.eal/n.eil of J.ax G.wen of J.ill Andere ideeën zijn welkom
N.eal/N.eil vind ik mooier, maar vind J.ax beter passen (of zoals boven genoemd D.ex) - waarschijnlijk vanwege de drie letters. Maar natuurlijk kan N.eil ook! G.wen vind ik prachtig en ook passend, J.ill niet. Misschien ook hier weer iets met drie letters? L.uc & F.ae & Nia / Nea L.uc & F.ae & Sky L.uc & F.ae & Zoe L.uc & F.ae & Noa L.uc & F.ae & Ivy L.uc & F.ae & Mia L.uc & F.ae & Nim L.uc & F.ae & Ace L.uc & F.ae & Eli L.uc & F.ae & Ivo L.uc & F.ae & Sil L.uc & F.ae & Kai L.uc & F.ae & Jeb L.uc & F.ae & Max L.uc & F.ae & Nic L.uc & F.ae & Til L.uc & F.ae & Sef L.uc & F.ae & Jim
Ik vind Neal en Jill het best passen... en verder vind ik het lijstje meidennamen hier genoemd ook eigenlijk helemaal leuk. Nim en Sky ietsje minder, maar nog wel passend.
Neal en Jill Misschien; Yazz Nola Mare Nora Mandy Sten Joël Sid Vince Jace Yael Shae Quinn Marit Mila
Ik vind Neal/Neil, Jax en Jill erg amerikaans vergeleken bij de andere namen. Misschien is een naam als Mats leuk? of Finn/Vince Quinn Mick Daan Cas T(h)ijs