Ik ben nu 14 weken zwanger en er van overtuigd dat we deze keer een meid gaan krijgen, maar het wordt echt lastig met de naam.. Mijn man vindt echt weinig leuk, en ik moet zeggen dat ik tot nu toe ook nog niet zo ver kom... Ons zoontje heet Niek. Zegt misschien al veel over wat we leuk vinden. Een niet te lange, nederlandse naam, liever niet met de N omdat onze zoon dus ook al met de N begint.. Wij houden niet van buitenlandse namen, maar we willen ook geen top 10 naam.. Dus een leuke naam, die niet te vaak voorkomt. Lastig!!! Hebben jullie ideeen????
Ik moest meteen aan Lana denken. Hier nog een paar: Fleur Fien Isis Iris Lola Juul Mara Jet Tess Roos Sara Zit hier iets tussen?
Mara vind ik erg leuk, maar lijkt teveel op mijn eigen naam: maartje. Lana is leuk, maar dat vind mijn vriend totaal niks haha. Fien is ook leuk, maar ons nichtje heet al Pien, en Fien en Niek vind ik samen teveel lijken. De rest is niet echt onze smaak. Sara vind ik ook leuk maar ik ken iemand die sara heet en die vind ik niet leuk haha, dus dat wordt em ook niet Maar bedankt voor het meedenken! Ik zat zelf te denken aan Evi, Lisanne of Steffi... Beetje in die richting dus!! @ Sas; Elin hmm nee niet echt onze smaak hihi. Al vind ik het verder wel een mooie naam hoor
Onze dochter heet Kyra Verder vond ik leuk: - Amy/Aimee - July - Lucy - Britt (Britte of Britta kan ook) - Kylie - Mira - Lize - Evi/Evy - Yinthe Steffi is ook stoer!
Roos leuk! Tess vind ik minder bij Niek passen Juul Niek en Juul klinkt erg leuk! Maud Jara Vera Saar Ella Nova Lena Eva ???
Marije Emma Marleen Babette Merel Lotte Liselot Annelot Lisette Rosanne Iris Jolien Jolijn Manouk Eline Sabine Nadine Karlijn Marlijn