Hallo allemaal, Wij willen ons kindje graag gaan vernoemen!! Voor een meisje vinden we het erg moeilijk!! De namen van de moeders zijn: Vivian Willemien Wie kan ons helpen hier een mooie tweede naam van te maken!!! Groetjes.
Waarom noem je je dochter niet gewoon Voornaam Vivian Willemien? Als je die namen gaat veranderen kun je net zo goed niet vernoemen vind ik.
Ik zou ook Vivian Willemien doen! En als je er 1 naam van wil Mark misschien Vivienne? Al komt Willemien daar eigenlijk niet zo goed in naar voren...
idd vienna Ivy Viv vivienne Miene Wille of idd gewoon willemien. normaal kan ik wel meer bedenken maar op t moment zit ik een btje vol
Hallo, Wat leuk om jullie reactie's te horen Zitten leuke ideeen tussen!! Meer reactie's zijn natuurlijk altijd welkom xxx
ik ben t eens met de meiden die zeggen hou gewoon de 2 namen zoals ze zijn. je wilt ze toch naar de oma's vernoemen dan moet je geen verbasteringen maken. dat vind ik ten eerste zonde en ten tweede dan is t hele effect weg, dan moet je uitleggen aan je kind ja oma heette vivian en willemien maar we hebben er vivimien van gemaakt (ofzo) want beide namen waren we niet echt kapot van.
Ik vind Lillian eigenlijk ook wel de mooiste! Of korter nog: Lilly - hoewel het dan misschien wat te weinig vernoemd is. Lianne of Lian zou ook nog kunnen
of gewoon beide namen en dan een roepnaam uit de letters van de namen... Onze moeders heten baukje en Elisabeth... en onze dochter is naar beide vernoemt maar haar roepnaam is Isabeau