Xander: vind ik niet zo lekker klinken Leander: doet me aan de kinderwiegjes denken van dit merk Pepijn en Maurits: leuk!
Ik snap dat je die niet wilt delen, maar ik vind het allevier erg leuke namen en het zou voor mij dus van de combi met de achternaam afhangen...
Ik vind Xander het leukst. Pepijn vind ik echt niet mooi. Dat heb ik altijd al een lelijke naam gevonden.
Pepijn vind ik niets, Xander is ook niet echt mijn smaak. Leander vind ik wel mooi! Maurits vind ik wat stijf klinken.
Xander: ik vind de X aan het begin een beetje lastig met uitspreken. Leander: denk ik aan de netbeheerder van gas: Liander Pepijn: leuke naam, zou wel gaan twijfelen omdat het woord pijn erin zit. Maurits: Klassieke naam, voor mij te suf.
Pepijn vind ik verschrikkelijk. Vooral als je de letters door elkaar husseld. Mogelijke pest naam, No thank you Xander vind ik van je lijstje het leukste
Ik heb op Leander gestemd, maar vind Maurits ook wel leuk. Xanders zou ik met de s schrijven en Pepijn vind ik niet zo mooi, al is het natuurlijk een gewone prima naam. Marijn vind ik ook mooi!