Hoi allemaal, Onze zoon Bram krijgt een broertje! Inmiddels al bijna 32 weken zwanger, maar nog steeds niet uit de naam... Ik wil graag een korte naam, liefst weer 1 lettergreep en 4 letters (beide geen must overigens) die goed past bij Bram. Jullie ideeën? Op ons lijstje staan namen als Teun, Noud, Joep. We zoeken ook nog een tweede naam, opties daarvoor zijn namen als Julian of Daniel. Alvast bedankt voor het meedenken!
Sorry mn verbinding deed t niet goed dus toen ik voor de 2e keer probeerde mn bericht te plaatsen bleek die 1e ook gelukt te zijn
Noud!!! De naam van onze tweede. Toen ik alleen de titel las dacht ik gelijk aan Pepijn (naam van onze oudste)
Boet Tijl Mart Wout Peet Gijs Laut Tren Moos Mies Clim Dirk Joep Juul Afwijkend van je opdracht : Jeroen Karst Klaas Willem Pim Joost Ivo Tim Joris Cas Hidde Jonas Dani Jules En potentiële tweede namen in de trant van Julian en Daniël: Olivier Gabriël Benjamin Elias Julius Maximus Roderick Justus Jurriaan Marius Victor Sebastiaan Valentijn
Dank jullie wel voor alle reacties! Er zitten een paar namen tussen die we in overweging gaan nemen, dus nogmaals dank voor het meedenken!