Ik ben nu 39+2 dagen zwanger maar ik begin steeds meer over de naam te twijfelen. Eerst twijfelde ik tussen Tess en Nikki. maar mijn voorkeur gaat nu uit naar Tess maar steeds hoor ik van mensen dat ze hun hond ook zo hebben genoemd. Ik snap ook niet waarom ik nu ga twijfelen, want ik vind het een hele mooie naam. Denken jullie dat ik daar gewoon niet teveel overna moet denken en dat die twijfel vanzelf wel weg gaat? Of zouden jullie verder gaan kijken naar namen?
hun hond Tess??? Neeeeeh?! Wat zonde van de naam! Ik vind Tess echt een hartstikke leuke meisjesnaam! Stoer en toch echt meisjesachtig. En dat laatste heb ik bij Nikki een stuk minder. Niet twijfelen hoor, Tess is hartstikke leuk!
Neej joh Tess is geen honden naam!! Gewoon je eigen gevoel volgen zit je altijd goed,, Zijn allebij hele mooie meisjes namen! lekker doen waar jij je het beste bij voelt Succes met de laatste loodjes! Liefsz
Tess vind ik een hartstikke leuke naam en totaal geen hondennaam, trouwens mensen geven hun dieren tegenwoordig steeds vaker gewone 'mensen' namen. Grote kans dat je bij een andere naam ook een hond, konijn, parkiet, poes tegenkomt... En het is normaal als je twijfelt zo tegen 'the moment', zo hoor ik dat ook vaak met andere spannende dingen zoals trouwen, verhuizen ect. ect. Niet meer twijfelen dus!
Inderdaad... Tess is een hele mooie meidennaam... Dat er dieren zijn met die naam jammer dan... Zo heten mijn katten (nou ja, ze waren al van mijn vriend toen ik hem leerde kennen), Laika en Kyra. Deze namen zijn volgens mij echte 'mensennamen'.
Tess is een mooie naam!! Als dat voor jullie DE naam is zou ik het gewoon doen. Het is geen hondennaam (vind ik)
Ik vind het ook geen hondennaam. En tsja zoals je al las zijn er best wel wat mensen die hun huisdier Kyra hebben genoemd. Ik denk dan maar dat ze een goede smaak hebben. En het is niet alsof we onze dochter Fikkie hebben genoemd. Dus ik zou gewoon voor Tess gaan als dat jouw/jullie keuze is!
Ik zou ook gewoon voor Tess gaan. Straks noem je je kind alleen daarom Nikki, zul je zien dat je nieuwe buren krijgt met een hond namens Nikki.