Ik vind het leuk. Zie een lief schattig meisje voor me maar toch ook stoer. En anders misschien Nila?
Ik vind Lila een geweldige naam! Stond ook op mijn lijstje. Het is trouwens behalve een kleur ook een naam hoor!! het is een Joodse naam.
Lauren en Laurin vind ik persoonlijk niet heel apart. Lila kan, maar doet me nu wel denken aan de kleur. Als je kindje eenmaal "Lila" heet zal je daar vast eerder aan denken dan de kleur 😉. Wat vind je van "Lilo" (Lilo & Stitch ☺️?
Lilo vind k wel leuk maar is voor mijn een jongensnaam. Ma is persoonlijk. Nu komt me vriend met nog een naam. Nine We hebben dus 2 namen in onze top staan. Lila & Nine. Ik twijffel haha. Lila was eerste idee en nog steeds vinden we die allebei leuk hoor.
Ik vind Lauren een beetje een kaknaam sorry. Lila leuk maar dan wel als Leila. Nine vind ik mwah. Nena of Nina dan weer veel leuker
Ik vind Lila op zich wel leuk maar heb er wel de associatie met de kleur mee. Als jullie dat niet hebben en dit is de naam dan moet je het gewoon doen. Wij hebben ook een aparte naam wat ook een woord is ( wel anders geschreven). Zelf had ik die de associatie die mensen ermee kunnen hebben niet zozeer maar het is ook geen stomme associatie. Met Lila is dat ook niet. Het is gewoon een kleur. Uit jouw rijtje vind ik Lauren heel leuk. Misschien leuker nog Loren ( lo-ren), dan kan je Lo als afkorting zeggen.
Lauren stond in 2015 op nummer 43, dus valt misschien voor jullie af? Lila associeer ik ook iets meer met een kleur, maar kan me wel indenken dat het bij een kindje kan passen! Als jullie er beide een goed gevoel bij hebben, gewoon doen! Dat is het belangrijkste toch? Zoveel mensen, zoveel smaken!
Bedankt voor alle reacties !! Het blijf toch voor iedereen persoonlijk. Maar vind het toch leuk om reacties te lezen Lauren valt definitief af. In de buurt is er een lauren geboren en vind m nu daarom niet meer zo leuk hihi. Loren heb k aangedacht maar is m niet. Toch rhnx
Bedoel je trouwens op zn Nederlands uitgesproken of engels? Lila? door bovenstaande post dacht ik ineens, misschien bedoel je wel ''Leila''.
Ik heb een nichtje dat Lauren heet, mijn jongste begint nu met praten en die noemt haar nu "Lauwie"...(Lauri dus) Lila ken ik van een boek, dus ik ben er wel aan gewend als naam. Ook leuk, zeker als je wat aparter wilt. Lauren komt toch wat vaker voor.
Wat grappig mijn dochter heet Lauryn☺️ Ik zou dus uiteraard kiezen voor Lauryn/Lauren en anders Lilia😊