Meisjes naam ; kort en "apart"

Discussie in 'Babynamen' gestart door Kimmie1990, 14 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    De minder positieve reacties van anderen kunnen je keuze ook juist bevestigen. ;) :)

Hebben wij ook gehad met de naam van de jongste. Ik had toen een poll geopend en andere namen kregen meer stemmen, maar we zijn toch voor de naam gegaan die voor ons het hoogste op ons lijstje stond, daar bleef hij namelijk staan, ondanks de meningen van anderen. Dat is ook positief. ;) (Voor mij stond een andere naam nog boven de uiteindelijk gekozen naam, vandaar dat een poll 'nodig' was. ;) Uiteindelijk dus gekozen voor de naam waar we het samen het meest over eens waren.)

2. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Als Lila voor jullie de nummer 1 is en blijft moet je daar voor kiezen. Zelf zou ik hem niet kiezen, maar het is zeker niet lelijk of zo. Ik zou in dezelfde stijl misschien kiezen voor Nila(h).
    Emilie

3. meisjemeisje85

meisjemeisje85 Bekend lid

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Ik denk dat jullie er wel uit zijn:D

Verder denk dat hoe moeilijk het soms is, je moet proberen de associaties naast je neer te leggen en toch blanco tegen een naam aan moet kijken want die naam krijgt direct een nieuwe betekenis als je kleine meisje of mannetje hem bij de geboorte krijgt.

Ik hoorde laatst de naam Laureen (toevallig in de stijl van lauren). Ik had hem nooit bedacht. Maar het meisje die de naam gekregen heeft is zo'n poppetje dat ik de naam nu geweldig vind.

4. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Lilou, liloh ( lailoo of lieloo ), Yola , zola, zora.

5. meisjemeisje85

meisjemeisje85 Bekend lid

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Lilou staat bij mij op nummer 1 mocht ik ooit een meisje krijgen:)

6. Islah

Islah Niet meer actief

Lauren vind ik verre van apart, sorry. Maar je hoort die naam toch best vaak.

7. mint1987

mint1987 Actief lid

2 mrt 2015
    253
    29
    28
    Laatst hoorde ik de naam Lauran. Vind ik ook wel leuk. Net wat anders

8. Yoga

Yoga Lid

6 dec 2015
    75
    0
    6
    Ondernemer
    Amsterdam
    Lila heb ik ook op mijn lijstje, apart, maar niet té.. Lauren vind ik zelf niet zo, maar dat is een kwestie van smaak.

Deel Deze Pagina