Welke naam vind je het leukst bij Tim, en welke associaties heb je bij deze namen? - Nora - Noa - Femke - Mirthe - Isa
Nora of Femke. Een naam met weer een i erin vind ik niet mooi bij Tim passen, en Noa is niet mijn smaak.
Nora! Prachtige naam, is hier straks denk ik ook een kanshebber. Vind het met een h, dus Norah, nog mooier.
Ik ben over het algemeen niet van de namen die eindigen.op a. Maar noa isa en nora vind ik een uitzondering_) Heel leuk. Noa vind ik heel mooi, maar omdat veel jongens zo heten tegenwoordig zou ik eerder voor isa of nora gaan. Femke vind ik heel lelijk. Mirthe wel leuk.
Femke! - Nora vind ik wat hard, klinkt niet zo lekker. Nore vind ik mooier. - Noa associeer ik vreemd genoeg met Disney, vind het een beetje een Disneyfigurennaam, beetje te kinderlijk voor een volwassen vrouw. - Femke vind ik vrolijk, fris, krachtig maar ook lief. - Mirthe vind ik wel mooi, maar klinkt ook wat plat of zo, Mirre vind ik mooier. - Isa vind ik wat tuttig maar ergens ook wel stoer, maar vind het toch niet zo mooi klinken. 1. Femke, 2. Mirthe, 3. Isa, 4. Nora, 5. Noa
Femke! Mirthe vind ik een beetje zeurderig klinken. Noa vind ik echt niks. En in plaats van Isa en Nora vind ik Ise en Nore veel leuker (ik houd niet zo van de 'a' klank).
Nora, Femke en Mirthe vind ik leuk. Ligt heel dicht bij elkaar, maar ik denk dat ik van deze drie Mirthe het leukst vind. Verder kunnen ze allemaal wel. Zijn geen gekke namen en ze passen allemaal prima bij Tim.
Ik heb op Mirthe gestemd omdat ik dat verreweg de leukste naam vind. Maar Noa, Nora en Isa vind ik beter bij Tim passen.
Femke zo heet het dochtertje van mijn zus, en nora lijkt heeeel erg op de naam die ons dochtertje gaat krijgen (noortje). Dus ik stem nora en femke