Ik vind Maylee beter passen dan Fay. Ik weet alleen niet zo goed wat ik van de schrijfwijze van Maylee vind. Ik ken een Maeley en ik denk dat ik dat mooier vind (maar dat kan ook komen omdat ik aan die schrijfwijze gewend ben)
Leuk, Maylee! Tenminste weer eens verfrissend Fay ben ik niet weg van. Er zijn al zoveel kindjes die ik ken die zo heten. Al dan niet met een net wat andere schrijfwijze en ook dat gegeven maakt het er niet beter op Ze passen beiden bij Nolan vind ik
Oh ik vind Maylee juist echt niks. Variant op het super populaire Mae/May en ook nog eens zo geknutseld. Vind Fay veeel leuker!
Ik vind Maylee beter passen. Maar een beetje aparte schrijfwijze een soort struikelnaam zou ik het vinden. Wellicht is Miley beter passend?
Bij Nolan vind ik Maylee beter passen en leuker klinken dan Fay. Maar Maylee vind ik te verzonnen eruit zien, maar ik vind hem met de spelling van Narcisje er beter eruit zien: ik weet niet of Maeley een optie is?
Maeley vind ik er mooier uitzien dan Maylee. Misschien inderdaad nog Miley of Marley, komt wellicht iets meer voor (net als Nolan).
Ik vind Fay ook vele malen leuker dan Maylee en als ik uitspreek Fay en Nolan vind ik het ook goed passen!
Ik vind Fay leuker - bij Maylee - zeker op die manier gespeld zou ik nog twijfelen of je het uitspreekt als Marley zeg maar - of als mee - lie -met de nadruk op het 'lie' - zoals bruce lee zeg maar .
Maylee is echt niet mijn smaak, en bv Maeley vind ik alleen maar heel verwarrend qua spelling, onnodig ingewikkeld. Ik zou dus gaan voor Fay als ik tussen die twee namen moest kiezen. Maar ik vind ze ook allebei niet erg passen bij Nolan.