Hoi, wij hebben nog tijd genoeg, maar toch zijn wij natuurlijk al aan het nadenken over ons aankomende kindje. Wij hebben gezien dat het een meisje is (ook al weet ik dat dit nog niet 100% zeker is, aangezien het nog wel vroeg is). Wij hebben de volgende naam bedacht, maar lopen tegen de schrijfwijze aan: 1) Jesley (is misschien wel het makkelijkste) 2) Jazzley 3) Jasley of misschien een andere manier? Hoop dat jullie je mening willen geven.
Op de een of andere manier spreek ik Jesley en Jazzley anders uit. Jesley als Wesley met een J en Jazzley meer als Jazz-lee. Uh... niet echt duidelijk he haha. Vind van Jazzley de uitspraak mooier maar de spelling niet zo.
Dacht ook dat het een jongensnaam was: 'ken' twee jongetjes die zo heten. Maar dat buiten beschouwing latend: Jesley: Wesley met J Jasley: ook, al zou het eventueel verwarring kunnen geven met Jas-lie Jazzley: toch net even anders als Jesley wat uitspraak betreft voor mij.. Nu net iers langere klank ten opzichte van korte klank Jesley. Zou dus liggen aan hoe je het uitgesproken wilt hebben.
Thnx voor de reacties. Denk inderdaad dat we (om de juiste uitspraak te krijgen) moeten kiezen voor Jazzley.