wij willen een combinatie van een spaanse en russische naam er zijn al een paar spaanse namen , maar ik blijf zoeken naar russische dus welke spaanse naam vinden jullie het mooist
Ik vind ze alledrie niet zo mooi. Maar ben wel benieuwd naar wat het uiteindelijk word Ik ken wel twee namen die en in het spaans en in het russich voorkomen: Sergej of Sergio Andrej of Andrès Mooie spaanse jongensnamen vind ik: Jaime David Daniel Ferran Miguel
Sasha,volodya,rurik vind ik mooie jongens namen .. maar ze pas echt niet samen met de spaanse namen pff vind het echt heeel moielijk een naam kiezen . was het voor iedereen zo ?
vind sacha wel leuk, de andere niet echt mijn smaak. En ja, ook hier was het vreselijk moeilijk (maar meer omdat we niet konden kiezen en er heel veel leuk vonden)
ik vind de eerste combinatie het mooist. andere russische jongensnamen die ik heb gevonden zijn: Akim,Danil,Desya,Demyan,Dominik,Ilya,Lev,Luka,Vasya,Yakim
Sorry vind het ook geen leuke namen, zie wel dat je een beetje in tijdnood komt. Succes met jullie beslissing !
Ik ben zelf half spaans maar vind deze namen niet zo leuk. Chavez? daar krijg ik enge dictators bij ingedachten. Emilio en Juanito (wat natuurlijk een verklein naam is, zou je daar later Juan van maken?) vind ik ook niet zo leuk.
juanito vind ik ook niet zo mooi. guano betekent namelijk poep. verder ben ik eerlijk gezegd niet zo'n fan van spaanse/italiaanse namen. als ik er één zou moeten kiezen zou ik voor Emilio gaan!
Moet je al een naam hebben als je kindje geboren is of hoeft dat niet persé , of als je hem moet gaan aangeven ?!
het hoeft niet perse,maar het is eingelijk wel de bedoeling dat je al een naam hebt als je bent bevallen. als je je kindje aangeeft dan moet je de naam doorgeven
Hoi hoi, ik heb voor Juanito gekozen! en ik heb een neefje die is half russisch half nederlands en die heet dimitry roepnaam dima. Dat kan ook leuk bij elkaar Juanito dimitry of anders om natuurlijk Groetjes juuls