Eigenlijk zijn we al uit de naam, maar ik kwam nu de naam Riley tegen! Vind het wel een stoere iets apparte naam! Wat vinden jullie?!? Nu gaan we weer twijfelen!!!! Help!!!!
Ken hem als jongensnaam eerlijk gezegd. Oh.. Na googlen zie ik dat het een uniseks naam is die aan zowel jongens als meisjes gegeven wordt. Vind hem alleen iets hard klinken waardoor ik meer aan een jongen zou denken, maar dat is persoonlijk.
mijn neefje heet riley, ben hem dus gewend als jongensnaam vindt het wel leuk maar ben zelf niet zo van de unisex namen
Vind het een te Engelse naam, maarja weet niet wat jullie smaak is en welke naam jullie al in gedachten hadden? Net zo Engels?
Mwah, vind de andere naam die jullie hebben mooier en ook bij je dochter haar naam passen.. maar hij is niet walgelijk
Ik vind Riley echt leuk passen bij de naam van je andere dochter. Maar de naam die je eerst had vind ik leuker...
Bedankt voor alle reacties! Ik vind hem ook niet super passen bij de naam van mijn andere dochter, maar de naam bleef maar in mijn hoofd! Maar we houden de naam die we al hadden, die ik hier niet neer zet ivm heel nieuwschierige vrienden
Haha Missy, heb je gisteravond Veronica gekeken Daar kwam ik de naam gister namelijk ook tegen. Vind m erg leuk voor een meisje en vind m op zich goed kunnen bij de naam van je dochter! Ben benieuwd over een tijdje hoe ze gaat heten, vind de naam van je andere dochter ook erg leuk!
ja ik hoorden hem idd in een voorstukje bij veronica! Maar daarvoor hoorden ik hem bij een tekenfilmpje! haha ook op veronica. Ben ook nog steeds erg blij en trots op de naam van mijn dochtertje
Ik ken de naam uit Buffy the Vampire Slayer, daar is het een man! Vind het door het -ey/ie klank einde altijd een beetje meisjesachtig Toen hoorde ik hem bij een meisje; een model en (geloof ik)kleindochter van Elvis Presley ofzoiets (??), en toen vond ik het een stoere, maar toch ook meisjesachtige meisjesnaam!