Hallo, Mijn man en ik zijn bezig om een naam te zoeken voor onze nieuwe kleine beetje vroeg misschien maar we vinden het leuk om voordat we weten wat het wordt de namen te weten. En aangezien we bij onze dochter ook een tojd op zoek geweest zijn zijn we maar vast begonnen met zoeken. Voor een jongetje hebben we al een roepnaam boas. Maar nu zoeken we nog een tweede naam erbij. Voor een meisje hebben we helemaal nog niks. Onze dochter heeft een korte naam (4letters) en komt maar weinig voor en eigelijk willen we dit ook voor de tweede baby. Kort maar krachtig. Ik zie alle namen zo ongeveer vliegen als ik het namenboek voor me neus heb dus dacht misschien kunnen jullie ons helpen.
Ideetjes voor 2e namen - Boas Emiel - Boas Ilian - Boas Julian - Boas Leander - Boas Levijn - Boas Lucian - Boas Merijn - Boas Olivier - Boas Sebastiaan - Boas Silvijn Andere ideetjes voor jongensnamen - Arlo - Ilan - Noam - Timo - Tobe Ideetjes voor meisjesnamen - Elle - Else, Elsa - Gina - Jade - Kaat - Loïs - Loua - Nika - Rixt - Sien
Nog wat meisjesnamen: Caro Cleo Coco Dian Eden Elis Fien Ieve, Iva Ilja Ilvy Ines Isha Jane Jess Jonna Kato Kaya, Gaia Kira Lani Leia Lenne, Lenna Lian Lien, Liene Lies, Lieze Lorin Luce / Luus Lune Maire, Maira Mira Mone, Mona Neva Nila Nola, Nona Nore Reva Robi Sare, Sera Sela Vere Vita Vive / Vieve Yael Yaren Zinzi
Er zitten leuke namen tussen bedankt heb weer wat om met ml te overleggen. Toevallig hadden we het vanmiddag over de tweede naam en zaten we tussen boas kyan of boas kay te twijfelen.
Haha wat toevallig ik vind boa's een super gave stoere naam. Helaas wilde vriendlief die niet. Bij ons is het Brett geworden. Maar boa's is zo'n stoere naam dat t ook een stoere naam als 2e naam verdient!
Brett is ook een gave naam. Ik hou van namen die niet zo makkelijk zijn aftekorten. Voor een jongen zijn we er nu 100% over uit boas kyan. Ben er zo blij mee dat ik bijna hoop op een jongetje . (Meisje is uitrraard ook heel erg welkom hoor haha)