Ik ben bijna 34 weken zwanger en we zijn nog niet uit de naam. We hebben er nu twee waarvan de ene de absolute voorkeur heeft van mijzelf en de ander die van mijn vriend. We kunnen elkaar niet overtuigen . Daarom doe ik toch nog maar een poging om op zoek te gaan naar een naam waar we allebei helemaal achter staan. De opties die we hebben zijn: L.e.v. S.e.f.
Sef vind ik erg leuk! Staan jullie open voor unisex naam? Ik kwam laatst ook een meisje tegen, Sev. Al vind ik het een overduidelijke jongensnaam
Ik vind t allebei prima namen... niet helemaal mijn smaak, dan vind ik Seth en Lenn (hierboven door iemand genoemd) veel leuker!! Misschien is Raf nog een optie?
Van jullie lijstje vind ik enkel Le.v mooi. Se.f doet me denken aan de rapper en dus aan de afkorting van Yousef. Vind het dus geen naam. Waarom niet Sev als gulden middenweg? Lenn Riff Raf/Raff Ravi Seth/ Zett Sep/Sepp/ Zeb Dex Tex
Absoluut Lev. Staat hier ook op de lijst al hebben een een andere naam gekozen voor onze tweede zoontje.. Ted nog een optie?
Zijn beiden niet mijn smaak, maar als ik moet kiezen, zeg ik Sef Alternatief: Seth Fer Sid Des/Dez Lei Lex Sten Bent Bor Cis Dré Fré Jelt Mels Per
Fer en Vic vind ik allebei heel leuk maar kunnen niet icm achternaam. Zef heeft vriend afgekeurd want hij vindt Z. een stomme voorletter. S.e.f. vinden we allebei leuker dan Sev. Raf(f) vind ik ook heel leuk maar = Raphael van de Vaart = Ajax = de vijand = no go Len(n) en Tex ga ik nog even voorleggen. De rest is allemaal niet beter dan de opties die we al hebben . Toch bedankt voor het meedenken! Vrees dat een van ons toch zal moeten “toegeven”.
Misschien nog Finn? Voor mij zijn lev en sef beide afkortingen en geen volledige namen, ze lijken op elkaar vind ik.
Ik waardeer iedereen die mee denkt hoor, maar ik heb dit topic niet geopend om te horen wie wat vindt van de twee namen die op ons lijstje staan . Wij vinden ze allebei leuk en ze blijven ook zeker op het lijstje. Alleen hebben we allebei een andere favoriet. Dus wat iedereen verder van die namen vindt interesseert me niet zo veel, een beetje bot gezegd. De reden voor dit topic is dat ik 100% zeker wil weten dat er niet nog een andere naam is die we over het hoofd zien en waar we het wel helemaal over eens zijn. Als dat niet zo is maken we gewoon een keus uit de twee opties die we al hebben en waar we beiden ook achter staan.