Hej dames Welke naam vinden jullie het leukste? En vinden jullie het een leuke naam voor jong en volwassen? Mila favoriet Milia even wat leuker voor later? Melia uit gesproken als muh lia Milla Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Liefs xxx
Ik houd helemaal niet zo van de naam Mila, maar als ik moet kiezen zou ik wel voor die naam gaan. Melia: zou men ook nog als mee-lia kunnen uitspreken, vind ik verwarrend Milla: heb het idee dat er een deel van de naam mist (jamilla, camilla) Milia: beetje teveel geknutseld voor mijn gevoel
Mila vind ik t leukst, de rest klinkt te gekunsteld. Milia vind ik daarnaast ook heel ouwelijk klinken.
Mila - klinkt alsof de naam niet af is. Niet mooi Milia - huidafwijking Gerstekorrel - Wikipedia Melia - mooie naam, mooie betekenis (zoet als honing) Milla - echt een naam voor liefhebbers van Afrikaans voetbal www.youtube.com/v/gaAq2LcbKPY‎
Milla en Melia vind ik het leukst. Veel leuker dan het populaire Mila. Ik vind Mila wat lomp en kinderachtig klinken of zo. Huisdierachtig. Sorry.