Hey meiden! Ik word nu al gek van alle namen lijstjes! Ik blijf steeds in dezelfde namen hangen, maar dat zijn de namen niet! Ik zoek een leuke meiden naam 1of2 lettergrepen, mag nederlands of engels zijn mijn lijstje nu: Nila Nika Yuna Namen hoeven niet op een a te eindigen hoor! Wie helpt ons in onze zoektocht!? bedankt!
Marly en nikki Marly en nyka Marly en liz Mary en fiene Marly en senne Marly en demi Mary en liza Marly en yfke Marly en Linn Marly en linde. Ik vind eigelijk heel veel bij Marly passen! Leuke naam trouwens.
Ja dat spreek je idd uit als nika ik vind het als nyka net wat stoerder hij kwam hier laatst voorbij als jongensnaam maar de meeste mensen reageerde toen super leuke naam maar voor een meisje! Dus vandaar dat ik hem erbij heb gezet! Vind nyka stoer lief en origineel!
Marly en Elina Marly en Erina Marly en Roxan Marly en Lindy Marly en Lucy Marly en Tirza Marly en Rosa Marly en Nova Marly en Vita Marly en Digna Marly en Faya Marly en Lean Marly en Lana Marly en Dana Marly en Luna Marly en Yara Marly en Sacha Marly en Cathy/ Katie Marly en Kate Marly en Stella Marly en Tanya Marly en Xena Marly en Amy Marly en Freya Marly en Leona Marly en Zara Marly en Sita Marly en Sienna Marly en Alice