Wij hebben enkele namen op papier staan maar komen er niet echt uit! Ons zoontje heet Joey... En we hebben deze namen nog op onze lijst staan : Didi - Daisy - Nessy Ik vind Daisy mooi maar je hoort hem vrij vaak... Nessy en Didi zijn wat aparter en daar hou ik ook wel van... We hadden een langere lijst dus al veel zijn er geschrapt De naam moet niet Te apart zijn of moeilijk uit te spreken. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ? Daisy is net als Joey een wat gewonere naam die je vaker tegen komt en Didi en Nessy iets aparter maar vinden jullie ze niet iets te apart in 1 keer naast Joey ? Vind namelijk wel dat het erbij moet passen...
Ik heb gekozen voor Didi, vind het een vrolijke naam. Daisy is niet mijn smaak en bij Nessy moet ik, heel eerlijk, denken aan Lochness... dat onbekende ding in het meer noemen ze ook Nessy... dus DIDI Joey en Didi... leuk toch
Ik vind ze allerdrie niet zo vooral nessy niet moet dan meteen aan het monster van Lochness denken Als ik moest kiezen tja denk ik dat ik voor Didi ga.
hahaha dat jullie daaraan denken! Grappig he hoe dat bij iedereen verschilt en waar een ander aan denkt hihi! Lochness echt niet eens aan gedacht bij de naam Nessy! Misschien omdat wij met dat beest nooit iets hebben gehad/gelooft
Ik vind Daisy toch echt de leukste.. wel appart.. maar niet TE. Nessy.. tja waarom is al gezegd. Didi vind ik een btje zo'n cartoon naam. sorry. Daisy vind ik ook gewoon lief klinken. Liefs Jazzie
Ik vind Didi de leukste naam. Nessy moet ik inderdaad ook aan dat monster denken en Daisy... ik ken iemand die zo heet en dat is nou niet echt bepaald een lieverdje, vandaar dat ik het niks vind denk ik. Didi vind ik wel leuk. Heb ooit een meisje gekend dat Dide heette, leuk meisje, vandaar waarschijnlijk ook associatie met leuke naam
Ik vind daisy ook de meest leuke die ertussen staan... Bij didi heb ik meteen zo'n gevoel om te zeggen... Dexterrr Deedeee don't push the button hihi sorry....
Whyyyyy, why? Deeeeedeeee, get out of my laboratory! Ik kende een paard dat Nessy heette, was niet omdat het een leuk paardje was. Dus persoonlijk zou ik zeggen... nee. Dan maar Daisy!
Ik vind Nessy juist leuk. Totaal niet gedacht aan 't monster... Didi moet ik gelijk aan de klerenwinkel denken en Daisy... tja ...is ook leuk, je komt 't alleen wat vaker tegen. Nessy klinkt schattig.
Alledrie niet echt mijn smaak, maar ik heb gestemd op Daisy. Ik vind eigenlijk dat je die naam helemaal niet vaak hoort (maar dat kan natuurlijk per regio verschillen). Bij didi moet ik Dexter denken en bij Nessy ook aan Lochness.
bij nessy denk ik inderdaad aan het monster van lochness, lijkt me niks voor een kind, didi is een kledingwinkel, dus dan maar daisy
Ik stem natuurlijk toch op Daisy..! Als je je 'zorgen' maakt over de populariteit, kun je bijv. ook Desi/Desy/Daisee/Daysee schrijven? Liefs
Didi is lekker pittig, daisy kan ook, vind Nessy niet leuk, is het koosnaampje van het monster van log ness! Zou zelf dat niet doen omdat kids elkaar nog wel eens plagen!
Daisy idd en vwb nessy sluit ik me aan bij de rest en dat komt vooral door pater moeskroen, kep even de songtekst opgezocht . Vooral het refrein zit onmiddellijk in m'n hoofd.. : Als je een watermonster neemt, neem haar dan zoals ze is In Schotland woont al jarenlang een hele preutse meid En die verlegen tante verstopt zich de hele tijd Ze vindt zichzelf een monster, doet daarom niet aan sex Dat komt door haar enorme minderwaardigheidscomplex refr.: Oh, Nessie, laat je lijf eens zien Nessie, he kom d'r nou eens uit Nessie, 'k wil je lichaam zien Ik lach je echt niet uit Alleen in de komkommertijd geeft Nessie soms een krimp En helaas maar weinigen die zagen ooit een glimp Hier helpt echt geen praatgroep aan, geen enkel therapeut Nessie is contactgestoord en komt er nooit meer uit refr. Hee, Nessie doe toch niet gestressed, kom uit je logge nest En of je nu een monster bent, of pater in een pij Iedereen heeft op z'n tijd behoefte, volgens mij Aan een teder knuffeltje of wilde vrijpartij En Nessie, meid, er staan genoeg Monsterlijke mannen in de rij refr.(3x)
haha kan er wel om lachen... Dat er zoveel mensen aan dat verzonnen beest lochness denken met de naam Nessy Hier heeft dat helemaal niet zo geleeft denk ik dan want hier hoor je er nooit van of over! En iemand zei ook van dat het zielig zou zijn omdat het een rede kon zijn waardoor de kleine gepest kan worden... Het zou kunnen idd maar vind dat wel wat ver gezocht ! Hier wordt er al nooit over gesproken laat staan dat straks die jeugd het verhaal kent Petskoppen hebben altijd wel iets om te pesten ... Naar maar waar... Is het niet de naam van iemand dan wel het uiterlijk! Erg sneu ...
Dat vind ik ook hoor, van iedere naam valt bijna wel iets te maken. Is het niet de naam zelf, dan wel iets wat er op rijmt, al is het soms vergezocht, als ze willen, vinden ze altijd wel iets.