Hm, ik houd er persoonlijk niet zo van. Ik heb idd een associatie bij de naam, namelijk de toevoeging Mouse. Sorry, niet mijn smaak.
Ik moest ook meteen aan Micky Hoogendijk denken. Totdat ik las dat het voor een jongen bedoeld was, toen dacht ik aan Rourke.
Hmm ik dacht als eerste aan de kat van mijn broer, die heet ook Mickey , lief beest trouwens. Daarna zag ik Mickey Mouse voor me. Dus ja, ik heb er wel wat associaties bij.
Hier juist niet omdat ik een Mickey ken, gewoon als vriend zegmaar. Maar toen ik het zag wel als eerst aan Mouse maar bij het uitspreken ofzo denk ik er niet aan. Hoogendijk zou ik al helemaal niet aan gedacht hebben !
ik werk op een bso en we hebben een meisje die Mikki heet. die naam past perfect bij haar. voor een jongen kan Mickey wel, niet mijn smaak maar ik heb niet direct de associatie Mouse erbij.
Waarom niet Mik? Moest ik in het begin even aan wennen toen ik het geboortekaartje van een vriendin in de bus kreeg. Maar nu vind ik het echt een stoere naam.
Heb geen moment aan Mouse of Hogendijk gedacht, wel vind ik het meer een meisjesnaam. Waarom niet Mick (superleuke naam trouwens)?