ik ben 18 april uitgerekend van een meisje en ben op zoek naar een naam. bij martijn wisten we zijn naam pas een paar dagen voor zijn geboorte en zelfs met de bevalling twijfelde we nog.... dus hoop nu wat eerder te slagen voor een naam. hebben jullie ideeen? wel een hollandse naam en wat dus bij martijn past. dank jullie wel voor het meedenken.
het 1e wat in mij opkwam was me eigen naam... want me mannetje heet Martijn! Ik heet trouwens Cynthia.
Ik ken een Martijn.. met zusjes Emma en Sophie.. Maar, eigenlijk vind ik veel namen er wel mooi bij.. Wil je een minder voorkomende of..?
Hier ook een paar suggesties; Martijn en Sanne Martijn en Sandra Martijn en Lisa Martijn en Moniek Martijn en Merel Martijn en Eva Ik kan er nog wel wat bedenken, maar misschien wordt het dan teveel. Ben benieuwd of hier wat tussen zit en anders posten we gewoon nog een lijsje.
- Martijn en Ellen - Martijn en Nienke - Martijn en Evelien - Martijn en Lonneke - Martijn en Krista - Martijn en Erna - Martijn en Elvira - Martijn en Karin - Martijn en Ilse - Martijn en Loes - Martijn en Saskia - Martijn en Inge
wat een snelle reacties! we willen graag een simpele naam, maar niet iets wat veel voor komt. zitten leuke namen bij trouwens.
Ik denk dat er heel veeeeeel namen bij Martijn passen. Wat ideeen: Eva, Emmy, Vera, Sanne, Britt, Aafke, Romy, Lisa, Naomi. Succes!