Hallo Allemaal, In het voorjaar mogen wij onze kleine meid verwachten. En eigenlijk waren we al heel snel erover uit hoe ze zal heten. Mijn vriend had de naam Emma bedacht. Ik vind het wel mooi, maar hebben jullie nog evt andere leuke korte stoere meisjesnaam?? Mijn vriend vind Lotte,Lieke,Julia etc niets......
ik hou niet zo van de naam emma... en je vraagt om een stoere naam, maar emma is toch niet echt stoer? eerder poppig als je begrijpt wat ik bedoel? misschien: Liz Liv Noa Saar Faye/Fae/Fay Lola Luna Mila
Emma vond ik ook altijd mooi totdat we iemand op de groep kregen (werk in de gehandicaptenzorg) waarvan het meisje een ja hoe erg te zeggen gedrocht was nu heb ik dat beeld steeds bij de naam Emma. Maar ondanks dat vind ik het wel een nette naam. niet verkeerd hoor. Ik vind Annelieke, Isabeau, Juliette, Charlotte , Jill , Sophie, Suzette , Romee, Aimee ook erg leuk. ja er zitten denk ik niet veel stoere namen bij sorry
Emma hoor je al zoveel Dat is echt zooo uitgekauwd... Sanne Liza/Lisa Noa Anne Elise Isa Zoe Nikki Saar Sophie/sofie Tess/Tessa Emilie Danique Naomi Fenne/Fenna Linde Eva Romy Iris Caitlinn Nina Sascha Lyanne Sterre Anne-Mare/fleur etc Sharon Milou Senna Esmee Bente Britt Yfke Zara Fabienne Kim Noor(tje) Amber June Merel Elske Pleun Fiene Charlotte Zomaar even een 'van alles en nog wat' rijtje namen waar niks mis mee is m.i.
Aimee is dan een goed optie (uitspraak emmee). Lijkt op emma maar is origineler en net iets stoerder.