Meisjes naam

Discussie in 'Babynamen' gestart door Stormpy, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    wij zijn opzoek naar een leuke duidelijke liefst korte meisjesnaam!

De naam die ik erg leuk vond was lizzy maar Mijn man vind hem niet top en laatst zij iemand toen ze namen aan het verzinnen waren dat lizzy een honden naam is beetje jammer😞

Vind het heel moeilijk heb gewoon bij geen enkele naam het ja dit word het gevoel!

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    En Lizz? Dan kun je Lizzy altijd nog als 'koosnaampje' gebruiken. Ik vind Lizz ook geen hondennaam en prima geschikt voor een volwassen vrouw (Lizzy vind ik voor een volwassen iemand niet zo leuk).

3. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113
    Liz
    Tess
    Lynn
    Noa
    Jet
    Kim
    Dani
    Nikki
    Lot

4. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Nou ik heb nog nooit een hond gezien die Lizzy heet hoor, beetje rare associatie. :p Maar goed ik vind Lizz inderdaad ook leuker haha :D

Misschien vind je namen als Leah, Nova, Evi, Joy of Fay leuk?

5. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn hamsters noemde ik als kind altijd Lizzy haha.

Is Liz geen optie?

6. Fides

Fides Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.139
    22
    38
    Izzy
    Romy
    Indy
    Amy
    Polly
    Demi
    Nikki
    Evi
    Isa
    Nina
    Bo
    Mila
    Pia
    Sara
    Ella
    Tessa
    Lara

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Lily misschien? Vind ik een hele lieve naam, en toch wat volwassener dan Lizzy.

8. xcherryblossom

8 jan 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luca
    Lynn
    Katja
    Jess

9. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Of Alyssa, koosnaam Lizzy? Lizzy vind ik voor een volwassen vrouw echt niet leuk.

10. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Lastig ja een naam vinden. Als je man Lizzy niet leuk genoeg vindt dan houdt het op. Maar ik zou me niet van de wijs laten brengen door iemand die het een naam voor een hond vond, al is het moeilijk om zo'n opmerking langs je neer te leggen kan ik me voorstellen.

Mijn mening: Lizzy is een hele leuke naam. Ook voor een volwassene. Niemand kent nu misschien een volwassen Lizzy dus is dat moeilijk voor te stellen, maar dat is net zoiets als dat de oudere Corrie's en Ria's van nu ook ooit een baby waren. Ik vind Corrie namelijk niet echt een babynaam, maar toch waren er ooit heel veel Corrie-baby's! :p En anders zou ze er tzt altijd nog Liz van kunnen maken.

11. Hemelsblauw

Hemelsblauw Actief lid

1 aug 2014
    234
    0
    16
    NULL
    NULL
    Liz is toch hartstikke leuk?
    Dan maak je er als koosnaampje (en vooral als ze nog klein is) gewoon Lizzy van.

Ik vind het geen hondennaam. En ach, tegenwoordig geven mensen hun hond allemaal mensennamen! (Max, Bram, Joep, Tjerk,
    Sem, Bente, Yfke, Nikki...honden van buren en kennissen)

12. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Bedankt dames staan leuke namen tussen!

Ik zal er eens een paar voor gaan leggen en tja ik vind liz ook leuk maar mijn man ook niet hij vind liza leuker maar dat vind ik iets minder. En ja die persoon die zij dat het een hondennaam was zijn we heel goed bevriend mee misschien dat ik het me vandaar een beetje aantrek maar er staan heel veel leuke andere namen hierboven dus misschien een van die ik vind Nina ook erg leuk!

13. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Hoewel Lizzy niet de naam is op mijn geboorteakte wordt ik al vanaf heel klein Lizzy genoemd!! Helemaal geen honden naam!

Ik ben altijd onwijs blij geweest met mijn naam! Nog nooit iemand tegen gekomen met een hond die Lizzy heet hoor.. Haha!
    Ben er nog altijd trots op, dus ik zeg DOEN! 😄

14. Sifra

Sifra Niet meer actief

15. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Lize misschien iets?

16. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief