Ik hou de eerste naam nog even geheim maar we komen er niet uit met de 2e naam. De eerste naam is een korte naam (1 lettergreep) en eindigt op een medeklinker. Voor een 2e naam willen we ook een korte naam maar dan is het het mooist als dit eindigt op een klinker. Eerst had ik Alexa in gedachte maar manlief vind dit niks.. Isa lijkt er tot nu toe het best bij te passen.. maar het is zo'n populaire naam dat dit mij ervan weerhoud om de knoop door te hakken. Heeft iemand een leuke variant op deze naam of een suggestie?
Lastig zonder de eerste naam te weten En ik zou een 2e naam niet laten beginnen met de letter waarop de 1e naam eindigt en daar is nu ook moeilijk rekening mee te houden haha. Mij lijkt bij een naam met 1 lettergreep een wat langere 2e naam mooier. En dan inderdaad op een klinker eindigen is wel fijn denk ik. Ik heb de 5 meest gegeven 1-lettergreepnamen van vorig jaar er stees bij gedacht (Tess, Lynn, Fleur, Saar, Roos). Amélie Anniek Cato Eline Elise / Elize Else, Elsa Emilia Evanne Evelien, Eveline Fabiënne Feline Florine Frederique Hanna / Hannah, Hanne Ianthe Ilse Indy Jade Janne, Janna Josephine Julia Julie, Juliët Léanne, Lianne Lilly Lilou Lise / Lize Liva, Livia Louise, Loïse Mara, Mare Mathilde Milou Ninthe Noëlle Olivia Philine Philippa Philou Robine Romée Rosalie Sofie Sophine Suzanne Suze Vianne